18 Ocak 2023 Çarşamba

18 Ocak Çarşamba

 * Bugün kıyma almaya gittim, etiketteki fiyat son defa et aldığımdan aklımda kalan, hatırladığım fiyat değildi, artmıştı. Aç parantez, şimdi bunu yazarken artmış haliyle diyesim geldi, sonra kendime yuhh dedim, ne kolay alışmışım fiyat artışlarını normal saymaya, kapa parantez. Almadım mı? Aldım, emekli maaşımıza zam yapıldı ya, cüzdana girmeden çıkacak onlar illa ki...

** Oğlumla yazıştık, kızımla konuştuk. Büyüğü yeni ülkede yeni telefon hattı almış, yarın kiralık ev bakacaklarmış, küçüğü benden aldığı bir yün bluz yıkanırken küçülmüş, neyse idare eder derdindeydi. Çocukların düğün videosunun hiç değilse birazını izlemeye, ancak bugün fırsat bulabildim, fotoğraflara baktım, çocuklara hasretimi hafifletmeye çalıştım. 

*** Bugün için üç güzel başlığı berhava oldu gibi duruyor, yarına telafi ederim umudundayım.



Dip Not:
Yazı olmadı fotoğraf versek?


6 yorum:

  1. Denize planör iniyor sandım, güneş ışığı ve martı imiş :) Çocuklardan haber almak iyi gelmiştir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Martılar pike yapıp gezinip duruyorlardı, denk düştü. :))

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Ne kadar zarifsiniz, çok teşekkür ederim :)

      Sil

Hoşgeldiniz!