17 Ocak 2023 Salı

17 Ocak Salı

Günün Erkencisi:

Bu günün erkencisi arka sokaktaki kebapçının bahçesindeki iki genç yapraksız / çıplak manolya. Akşamüstü kardeşimle yakında bir yere arabayla giderken gördüm. Dönüşte hava epey karanlıktı ve yağmur serpiştiriyordu. Olsun, yine de bir poz çekmeye çalıştım. Artık hayal gücünüzü kullanıp o pembe beyaz yaprakları hayal ediniz lütfen.



Dün mimoza, bugün manolya, geçen hafta ayva baharı...
Dur bakalım, erguvan da atağa geçecek mi?


Günün Haberi:

"Türk marketini bulduk!"
Oğlumun akşamüstü mesajı buydu. Bizim millet nerede olsa bir "Anatolia Food Market" açmanın yolunu buluyor.


Günün Kulak Pası Sileni:

İki gündür gece uykusunu düzenlemek için melatonin alıyorum, sabah sersemlemeden erkence uyanıyorum, şimdilik memnunum.
Sabah erken uyanınca, kendimi musikinin kulak pası silen  ruh şifasına bırakıyorum.
Bu sabahın şifası 40 Fingers isimli gitar grubunun bir konser kaydıydı, dinleyiniz. 


2 yorum:

  1. havalar bir an önce bozsa da şu çiçeklenme biraz gecikse. çok üzülüyorum bu duruma. ben gerçi bu ara, bir sürü şeye çok üzülüyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım! Üzülme diyemem biliyorum, az üzül hiç olmazsa. <3

      Sil

Hoşgeldiniz!