16 Ocak 2023 Pazartesi

16 Ocak Pazartesi

 * Bugün fark ettim, okuduğum kitap, seyrettiğim film konularını es geçmişim bir zamandır.
Gerçi kaçmaktan kovalamaya fazla zaman olmadı, pek sınırlı sayıda kaldılar ama olsun, yazmak iyidir.
Çocukların bir süre önce keyifle söz ettikleri bir filmi geçen hafta  izledim. Her Şey Her Yerde Aynı Anda /  Everything Everywhere All at Once,  paralel evrenler, aksiyonlar, fantastik hareketlerle dolu -bakış açınıza bağlı olarak- sıkıcı ya da eğlenceli bulabileceğiniz bir filmdi. Ben eğlenerek izledim.

** YKYayınlarından adı ilginç geldiği için bir kitap almıştım, BBC sanat Editörlerinden Will Gomperetz'in yazdığı Sanatçı Gibi Düşün başlıklı kitabı on gündür parça parça okuyorum. Altı çizilecek fikirler, ilginç bağlantılar var, hoşuma gitti.
Bu arada kitabın alt başlığı  olan "...ve Daha Yaratıcı, Daha Verimli Bir Hayata Kavuş" bana okuyucu tavlamaya yönelik gereksiz bir hareket gibi geldi.

*** Bugünkü sahil yürüyüşünde eşlikçilerim vardı.  Düne göre eksik kadroyduk ama Joe ve C. ile yine tatlı tatlı sohbet ettik, yürüdük ve en çok denize baktık. Keyifli mi keyifli bir öğleden sonra daha yaşadık.



Suadiye istasyonuna inen sokağın köşesindeki apartmanın bahçesindeki mimoza bu sene erken açma rekoru kırdı ve birinç olarak ipi göğüsledi!
Yavrum bu ne acele? Dur biraz sakin ol, Şubat'ı bekleseydin hiç değilse...
Bir de mis kokuyor ki!

9 yorum:

  1. Şimdi daha da çok kıskandım :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cancağızım, dedim ya "ada sahillerinnndeee beeekliyorum, her zaman yollarını gözlüyorummm..." :)))

      Sil
  2. Güneş batana kadar oturalım noooolur diyip güneşin batışını kaçıran saf kimdir? Buyrun benim :))) Bu ikinci güzel gün için de teşekkürler Ekmekciğimmm. İnşallah Şubat’ta yeniden diyor sevgiyle kucaklıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaçırmadın C.ciğim emin ol, çünkü batmadı, puslar arasında kayboldu. Ben gözlüyordum, gösterecektim, ancak gösterecek bir durum olamadı. :))
      Dedim ya, ada sahillerinde bekliyoruz. ;)

      Sil
  3. Mimozalar açmış mı? En sevdiğim ağaç ,ne güzel kokar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açmaya başlamış erkenciler Mehtapcığım, ben de çok severim kokusunu da duruşunu da. :)

      Sil
  4. iyi ki varsınız şule ve sen ve tabii ki ceren de, iyi ki sizinle de tanıştım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmanın mucizesi bu benim için, blog dostlarıyla tanışmak. :)

      Sil
    2. canım Joe, kocaman sarılıyorum sana ve tüm blog dostlarına :)

      Sil

Hoşgeldiniz!