15 Ocak 2023 Pazar

15 Ocak Pazar

Günün Buluşması:

Tam da blog adına uygun bir gün oldu, zira öğleden sonra üç şahane kadınla üç saat karşılıklı oturup sohbet ettik, çay kahve ıhlamur içtik, ağzımızı tatlandırdık, lafımızı balla kestik.

C.ciğim neredeyse hafta sonu için denilecek kısa süre için geleceğini duyurunca,  Blue Kızları olarak  onunla  bir buluşma yapmamız şart olmuştu. Geçen bahardaki tadı damağımızda kalan kısa buluşmadan sonra yazın uzun uzun görüşürüz der planlar yaparken, Ağustos ayı gelince  evdeki hesap çarşıya uymamış, bütün olasılıklar baş aşağı dönmüş ve nihayetinde kimse kimseyle görüşememişti.
Bugün içimizde ukde kalan görüşmeyi başarıyla gerçekleştirdik, Küçük Joe, Sadece C. Şulem ve bendeniz caddenin hayhuyundan ve kalabalığında nispeten uzak Beyaz Fırın'da buluştuk. 
Sohbet koyuydu, beğendiğimiz oyunculardan girdik, çocukların, kedilerin durumlarından çıktık, tatil planlarını şöyle bir dolaştık, seyahat umutlarına göz kırptık, biraz  blog arkadaşlarımızın kulaklarını çınlattık ve bol bol konuştuk. 

Darısı açık ve ılık havada ağaç altında yapacağımız daha kalabalık buluşmaların ve tabii ki gezmelerin başına olsun.




Günün Musikisi:


11 yorum:

  1. Nasıl kıskandım ki nasıl :)))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Leylak ablacığım, ben de fena kıskandım :)))

      Sil
    2. İkinizi de tatlı tatlı andık ;)

      Sil
    3. ben de şimdi bunu yazacaktım, ikinizi de sevgiyle andık :)

      Sil
    4. Leylakcığım,
      Mimozacığım,
      Yazının altına şarkı ekledim ki hislerimize tercüman olsun, bekliyoruz sizi de ada sahillerinde. :))
      Olmadı biz geliriz artık... ;)

      Sil
  2. Ah öyyyyle iyi geldi ki, öyle iyi! Ne tatlı insanlarsınız hepiniz ya 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı hissiyattayım. dünkü ruh halimde bile çok iyi geldiniz bana. seviyorum hepiciğinizi :)

      Sil
    2. Yaşasın blog arkadaşlığı, blog dostları. <3

      Sil
    3. ben de ben de ben de!!!!!

      Sil
  3. evet darısı daha kalabalık buluşmalara diyoruz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklenen buluşmalara, gelecek dostlara... :)

      Sil

Hoşgeldiniz!