12 Ocak 2023 Perşembe

12 Ocak Perşembe

* Gurbet kuşlarını yuvadan uçurduk bugün.
Sabah alanda buluştuk iki aile, çocuklar bagajlarını teslim etti, oturduk birer çay kahve içtik.
Sonra sarıldık teker teker, fotoğraflar çektik, el salladık yolculadık.
Uçakları vaktinde kalktı,  yerlerine ulaştılar, şehre giden tramvaydan aradılar haber verdiler, geldik.
Ardından geçici olarak kalacakları mekana yerleştiler, karnımızı doyurmaya çıkıyoruz dediler.
Eh, bundan sonrası için şansları açık olsun, iyi insana denk gelsinler dileğimiz her daim dilimizde.

** Havaalanına kardeşimle gitmiştik, dönüşte anneme geldik, haberleri verdik, yemek yedik, çay içtik. Bu da günün bonusu oldu.

*** Kardeşim gittikten sonra ortalıkta dolandım, oğlumun odasına girdim çıktım. Kitaplıklarda, odada kalan bir kaç eşyayı yerleştirdim. 
O yetmedi salona damladım, kitaplıklarda gözüme fazla gelen bir şeyleri indirdim kaldırdım, yer değiştirdim,  banyoya tuvalete baktım, oralarda bir şeylerin yerini değiştirdim, oyalandım böyle böyle.

Konuyla ilgisi var mı yok mu tam bilemedim ama, bu sabah okuduğum bir twiti şuraya ekleyesim geldi.
Alttaki paragrafa tıklarsanız, bir iki ek paragrafı daha okuyabilirsiniz.



Çook uzaktan çekilmiş giden yolcular fotosu günün anısına burada dursun.


10 yorum:

  1. Allah kavuştursun canım benim, bir an gözlerimin sulandığını itiraf edeceğim :( Annelik işte... Mutlu, sağlıklı, huzurlu olsunlar, iyi insanlar çıksın yollarına. Ne mutlu ki yalnız değiller, birbirlerine destek olacaklar ve inan iyi olacaklar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen ve bütün anneler anlarsınız duygularımı Leylakcığım; koca insanlar bile olsa odalarında geride kalan eksiklik hislerini...
      Sağol canım, anne dualarımız onlarla. :)

      Sil
  2. Sanırım evladınız yurt dışına yerleşti, allah kavuştursun, şansı açık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtapcığım, teşekkürler. :)
      Henüz dilim "yerleşti" demek istemiyor, yurt dışında iş buldu, çalışmaya gitti diyerek toparlayayım konuyu. ;)

      Sil
  3. Allah kavuştursun, hep güzel günlerde.. <3

    YanıtlaSil
  4. Bulundukları ülkede de sağlıkla huzurla başarı ile mutlu olsunlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dileklerimiz onlarla Sevgili Özlem, teşekkür ederim. :)

      Sil
  5. canımın içi, allah kavuştursun. çok mutlu olsunlar, ayaklarına taş değmesin. sen de zaman zaman gidip ziyaret ederek, zaman zaman onları burada ağırlayarak ama hep iyilik haberlerini alarak yaşa dilerim. kocaman sarılıyorum

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!