13 Ocak 2023 Cuma

13 Ocak Cuma

Günün Kaydı:

Deniz Tekin, Geeva Flava, Dilan Balkay'ın ortak çalışması  "Mana" başlığı altında üç bölümlü bir caz parçası / deneme (tanımlamak için uygun söz bulmaya çalıştım, umarım uygun olmuştur)
Bölüm isimleri:
Aramayı Bırakınca
Bir Vahayı Deniz Sandım 
Geri Dönerim



Günün Erkencisi:

Bu sene iyice erken davranan ayva baharı
Hiç değilse Şubat'ı bekleyeydi ya...


Günün Akışı:

Olağan bir Cuma gibi davranan, sabahı az yağmurlu, geceden kalma az uykulu, boynu tutulmuş (gerginlik var haliyle, geçecek) Modern Love'ın  Hollanda bölümüne rastlamış, iki bölüm izlemiş, biraz da postcast dinlemiş eğlenmiş ( Ata Demirer - Nilay Örnek ) bir günden sevgilerle...

6 yorum:

  1. Önerinize gittim Sevgili Okul Arkadaşım, ne denebilir ki,17 dakikalık bir şölen desem yeter mi bilemedim ve mükemmel bir kayıt. Çok teşekkürler:) Bu sene kış gelmeyecek galiba kaç gündür buralar da bahar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bu sene kış gelemiyor Sevgili Okul Arkadaşım, bir hamle edip gelse iyi olacak.
      Gençler çok başarılı ve çok güzeller, beğenmenize sevindim. :)

      Sil
  2. ay çok üzülüyorum ben böyle zamansız çiçeklenen ağaçları görünce. vurgun yiyecekler, yazık...
    ata demirer-nilay örnek podcastini gördüm bugün, attım listeye, dinleyeceğim kesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ata Demirer'in T24'de Muammer Brav'la söyleşisi de güzeldi. :)
      Çiçekleri hiç sorma...

      Sil
  3. Nilayın podcastini dün bende mutfakta dolap silerken dinledim güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Podcastların iyi taraflarından biri, iş yaparken yapılan işi unutturmaları keyif katmaları. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!