1 Ocak 2023 Pazar

1 Ocak Pazar

 Sevgili blogum "Her Güne Üç Güzel Şey"in 2 senesi bitti bugün. İki sene boyunca her gün akşam olurken yazdım burada, galiba bir iki kez iki günü birleştirdim yazdım, on onbeş kez gece yarısına doğru veya  sabah erken fakat yine de yazdım.
İçinden geçtiğimiz pandemide, evde kapalı kaldığımız zamanların sıkıntılarını aşmakta, ilk yazıdaki ana fikre, önermeye uygun olarak, buraya yazmanın kendime yaptığım büyük bir yardım olduğunu gördüm. 
Bundan böyle belki biraz farklı formda -geçen hafta içinde bir kaç kez denedim-  olabilir, yine yazacağım.
Niyetim buraya yazarken Ekmekcikız'a daha çok zaman ayırabileceğim bir tarz bulmak. Olacağını umuyorum.

** Dün akşamüstü saatlerinde kardeşimin evinde buluştuk. Buluştuk dediysem,  çekirdek aileler olarak; annem ve ben, kardeşim, eşi ve yeğenlerim, bir de oğlum ve gelinim ile onun kardeşi. Ah, evin kedisi Çakıl beyi unutmayayım, dünkü tavrını hatırlarsınız. 
Masa hazırlığı, yemek, sohbet, muhabbet derken kestane pişirmekten tombala oynamaya, nar kırmaktan şampanya patlatmaya tüm yılbaşı eğlencelerini sırayla hatırladık. Yemekten sonra gençler arkadaşlarıyla buluşmaya gitti, annem ve ben de yeni yıla resmen girdikten sonra, trafik kalabalıklaşmadan yolcu yolunda gerek dedik ve eve döndük.

*** Yeni yılın ilk gününün eğlencesi Viyana Flarmoni Orkestrası yeni yıl konserini televizyondan izlemekti. Bu seneki seyircili ve  maskesiz konser coşkulu geçti. 
Konserden sonra yürüyüşe çıktım, sahile indim. İnsanlar akın akın yürüyüşe çıkmışlardı. Bu hale sebep güneşli hava kadar yeni yıl için alınmış olması muhtemel sağlıklı yaşam kararları da olabilir mi acaba?
 


Günün Sahil Fotosu:

Fotoğrafa bir bakınız ve dört eksiği bulun desem,
Ne cevap verirdiniz?

12 yorum:

  1. Her güne üç şeyin yeni yaşı kutlu olsun:)

    Sizin de yeni yılınız Sevgili Okul Arkadaşım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah yaşasın! Yeni yılın ve blogun yeni yaşının ilk yorumu Sevgili Okul Arkadaşım'dan. :)

      Ben de size ve sevdiklerinize iyi bir yeni yıl diliyorum. :)

      Sil
  2. Aa yeni yılda huy çıkarmış senin blog, Google ile oturum aç diye pasaport sordu :) Çok yaşasın blog da, sahibi de. Yeni yılları kutlu olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yahu, benim blog yapmaz onu, google kendisi buyurmuştur zaar?
      Çok teşekkür ederiz Leylakcığım, blogum da ben de. :))

      Sil
  3. Bulut, ada , gemi ve martılar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtapcığım,
      Çok teşekkürler, kastettiğimden daha fazlasını ve aslında doğrusunu görmüş ve yazmışsın. :)
      Fakat nasıl sisliydi hava, adalar bile gözükmüyordu.

      Sil
  4. Adalaaaaar! Vapurlar, kuzu kuzu bir deniz, iskele, kedi, martılar :))) İstanbul klasikleri yani.
    İki blog zor oluyor. Ben seni galiba bir sene geriden takip ediyorum çünkü bu sene K.Ç.’yi boşlayıp günlük kısa kısalara odaklanmayı düşündüm ben de. Demek ki seneye ana gemiyi özleyeceğim :) Yolumda bir fenersin Ekmekçi Kız!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. C.ciğim, yukarıda Mehtap'ın yorumuna da yazdığım gibi, siz benden daha çoğunun olmadığını görüverdiniz, teşekkürler. :)
      Ben adaları göremeyince, kardeşimle aramızdaki espriye atfen, "aa! bugün adalar sadece yüzmekle kalmamış, tamamen başka yere taşımışlar" diye düşünmüştüm. :))

      Ana gemiyi çok özledim, gerçekten. Onun yeri başka, gönlümün sultanı o. Fakat, ufaklık alınmasın, onu da çok seviyorum, son iki seneme can kattı. Ayrıca senin, Şule'nin ve senenin yarısına kadar Kelebek'in de yazıyor oluşunuz (Yaşasın kardeş bloglar!) yazma azmi konusunda bana büyük destek oldu.
      Senin yavrucuk da kısa kısalarıyla her güne bir başka canlılık getiriyor. Devam ediyoruz, hep birlikte. :)

      Sil
  5. Oh ne güzel bir yılbaşı akşamı olmuş Hep sevdiklerinle dolu, eğlenceli ve mutlu geçsin günlerin canım ekmekçim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım Şulem, güzel bir akşamdı, teşekkürler.:)
      Bunca badireden sonra yüzümüzdeki hafif kırık bir tebessüm de olsa, gülümsemek güzeldi. :)

      Sil
  6. Ne güzel bir günce ve ne güzel ki 2 yılı geride bırakmış. Nice yılları olsun, günler ve anlar mutluluklara gebe olsun. Dolu dolu çekirdek aileli bu yılbaşı belli ki harika geçmiş. Dilerim enerjisi tüm yıla dağılsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Evrenciğim, güzel dileğine candan katılıyor ve umuyor, diliyorum ki yılbaşı gecesinin keyfi, enerjisi tüm yıla yayılsın. :)
      Güncemin azimli günce yazıcılarına cesaret vermesini dilerim. ;)

      Sil

Hoşgeldiniz!