1 Ocak 2021 Cuma

1 Ocak Cuma

 Bu günün üç güzeli nelerdi?

* Viyana Flarmoni Orkestrası Yeni yıl Konseri
  TRT 2'de canlı yayınlandı. Geçen yıllardan farklıydı, belki böyle olması onu daha duygusal kıldı.

**Yürüyüş
  Hava pırıl pırıl güneşli, bir saat mahallede yürüdüm. Güzel havanın tadını çıkaran başkaları da sokaktaydı.

***İtalo Calvino / Bir Kış Gecesi Eğer Bir Yolcu
  Okuduğum kitaptan bir cümle:
"... Yazının, yazarın sınırlılığını aştığını kabul edersek, yazı sadece tek bir kişi tarafından okunduğunda ve onun zihninin kapalı devrelerine geçtiğinde bir anlam kazanacaktır. ... Evren, birisi "okuyorum, öyleyse o yazıyor" dediği zaman kendini ifade edecektir."
Sf. 173 



Dip Not:
Bir Kış Gecesi Eğer Bir Yolcu, başlangıcında beni çok heyecanlandıran, ortalarda sinir eden, sonunda içimde yazarla konuştuğum bir kitap oldu. Karışık duygular içindeyim, sevdim diyemiyorum ve fakat kayıtsız kalamıyorum 


6 yorum:

  1. iyi ki bu bloga başlamışsın, iyi ki bizi haberdar etmişsin, iyi ki bana da yazmak için gaz vermişsin :)
    güzel bir yıl olsun inşallah.
    dün biz de akşamüstü biraz yürüdük A.beyciğimle, cadde müthiş kalabalıktı, ara sokaklara saptık biz de :)

    YanıtlaSil
  2. iyi ki bu bloga başlamışsın, iyi ki bizi haberdar etmişsin, iyi ki bana da yazmak için gaz vermişsin :)
    güzel bir yıl olsun inşallah.
    dün biz de akşamüstü biraz yürüdük A.beyciğimle, cadde müthiş kalabalıktı, ara sokaklara saptık biz de :)

    YanıtlaSil
  3. Aaaa onay mekanizması mı koydun guzum? niye ki? ben ilk mesjaım gitmedi sanıp 2. ve hatta 3.kez göndere bastım sanırım. blog sapığı değilim, benim :) yorumları onaylayınca görüneceğine göre sadece ilkini onayla bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şulemmm!
      Can arkadaşımmm!
      Yorumların ve illa ki de yorum yazma azmin o kadar tatlı ki, bütün yorumları yayınlamaktan kendimi alamadım. :)

      Şimdi toplu cevaplar:
      Evet, sanırım bir süre geçtikten sonra onay için moderasyonu ayarlamışım. Bunu başaran azminden ötürü seni kutluyorum. :))
      Kesinlikle iyi ki bu bloga da başlamışım, bu günleri aşmada ne kadar olumlu katkısı olduğunu ileride daha iyi anlayacağımı düşünüyorum.
      Son olarak, iyi ki verdiğim gazı almış ve yazmaya tekrar başlamışsın, sensiz buralar ıssız olurdu.
      Kucaklıyorum. :)

      Sil
  4. ahahaha, böylece şaşkınlığım ve dahi azmim gün yüzüne çıkmış oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamen benzer dikkat eksikliklerini ben de yapıyorum, gönlünü ferah tut. ;)

      Sil

Hoşgeldiniz!