29 Aralık 2022 Perşembe

29 Aralık Perşembe

 


Günün Ekmeği:

Geçen aydı sanırım, ekşi mayam yaşlandı, tembelleşti ya da ben onu yeteri kadar besleyemedim, hamur yoğurmaya zamanım olamadı vs. vs. son bir kez olan mayayla hamur tutturdum ve sonrası için maya kalmadı. 
Üç gün önce kardeşim kendi ekşi  mayasından bana getirdi ve dün mayaladığım ekmeği bu sabah pişirdim. Yaşasın! Yeniden ekşi mayama ve el yapımı ekmeğime kavuştum.


Günün Sevinci:

Büyük! Çok büyük!
Bugün kaç zamandan sonra sinemada film seyrettim; Kadıköy'de, Kadıköy Sineması'nda, Kurak Günler'i!
Yetişebilir miyim son dakikacılığıyla koşturarak gitmek mi dersin, sinema binasını karşımda görünce uzun zamandır görmediğim sevdiğimle karşılaşma heyecanına benzer duygular mı dersin, o karanlık salonun büyüsü mü dersin, filmin güzelliği, alıp götürmesi, içine çekmesi mi dersin...
Ayrıca yazacağım, elbet.


Dünün Sözü:

Nuhun Gemisi'nin dünkü nefis yayınının linki, dinleyemeyenler, kaçıranlar için burada. 


8 yorum:

  1. başkanım bu film için bir haftada okuduğum üçüncü yorum (gerçi seninki reklam olmuş) pandemiden beri ben de girmedim hiç sinema salonuna. fobimi yenebilirsem şayet izlemeyi düşünüyorum bu filmi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az önce reklamdan az hallicesini Ekmekcikız'da yazdım başkanım.
      Metroda da kalabalıkta da maske takmaya devam ediyorum. Sinemada da taktım, bir güzel seyrettim. Gidilebilir bence, denenir, denenmeli. :)

      Sil
  2. Sevinç bana da yansıdı ve çoğaldı hatta Sevgili Okul Arkadaşım, adınıza çok mutlu oldum; peşi gelir artık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, gerçekten peşi gelir artık bence de. :)
      Özendirici yazılarınız için teşekkürü bir borç bilirim Sevgili Okul Arkadaşım. :)

      Sil
  3. Arjantin'e gittim, sayende, dönmek istemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de orada kaldım ve bir kez daha dinledim. :)

      Sil
  4. Ah şu yazma disiplinini 10'da 1'i bende olsa... Ama azmettim, gezi yazısını bitirdim. Azmedim ekmek de yapar mıyım acaba? Kim bilir o ev nasıl da güzel kokuyordur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Evrenciğim, o ekmek pişmiş ev kokusu var ya, insanın aklını başından alıyor gerçekten. :)
      Disipline gelince, bilemiyorum herkesin disiplini de kaytarmaları da kendi usulünce oluyor.
      Fakat o gezi nedir öyle?Beni benden aldı gitti!
      Yeni yılda da gezileriniz daim ve şen olsun. <3

      Sil

Hoşgeldiniz!