30 Aralık 2022 Cuma

30 Aralık Cuma

Günün Videosu:

Sabah instagramda  Anthony Hopkins'in herkese sağlıklı bir 2023 yılı dilediği videosunu gördüm. 
Bugün ayık oluşumun 47. senesi diye başlayıp nasıl tatlı ve içten sözler söylüyor, belki birisine yardımı olur umuduyla anlatıyor.


 

Günün Tırmanıcısı:

Bizim evin kuşkonmazı kaç gündür her sabah salona girdiğimde beni gülümsetiyor. 
Kendisini tropik orman bitkisi ilan etmişçesine en altlardan büyüyüp tepeye ulaşan bir sürgününü stor perdenin çekme ipine ulaştırdı, oradan cama tırmanmaya başladı.
Hiç ellemeyeceğim, bırakıyorum bakalım azmi sayesinde yolu nereye kadar gidecek. 
Umarım güneşin parlak ışıkları arasında siz de görebiliyorsunuzdur.


Günün Müziği:

Ahmet Kaya'dan dinlemeye alışkın olduğumuz bir parça, farklı ve yine dokunaklı bir yorum bence.


8 yorum:

  1. Sir Hopkins'i dinleyip pek beğenmiştim ben de bugün :) Kuşkonmazın da coşmuş iyice. Bu tür çiçekler serpilecekleri bir geniş alan istiyorlar sanırım, seninki de onu bulmuş belli ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şekerim, yerini beğenenlerden bu kuşkonmaz da! :)))

      Sil
  2. Kuşkonmaz gülümsetti beni:))
    İyi yıllar diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni de gülümsetiyor halen. :)
      Teşekkürler ve iyi yıllar dilerim ben de. :)

      Sil
  3. büyüttüm küçülttüm, yok! bu aspargus değil, iddialıyım. yemekten deli gibi zevk aldığım, ser sopalı, ucu endinarı andıran bir şey ayol aspargus. hatta wikiye girdim sana foto atacağım. o da ne, bir de "common sprenger's aspargus" yok muymuş :))) sayende öğrendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, sayemde değil merak ettiğin ve arayıp bulduğun için öğrendin. :)
      Dalı yaprağı o kadar inde ve narin ki kuş bile konamıyor anlamında verilmiş bu isim, sanırım. ;)

      Sil
  4. Kuşkonmaz bitkisine ben de bayılıyorum, nasıl zarif bir şey o yahu <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook zarif Mimozacığım. :)
      Rahmetli büyük yengemin bir kuşkonmazı vardı, ona hayrandım. sanırım gidip alıp büyütmemde onun hatırasının etkisi var. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!