26 Aralık 2022 Pazartesi

26 Aralık Pazartesi

 * Senenin sonuna yaklaştıkça, aklımdaki fikir netleşmeye başladı. Aklımdaki netleşmeye başlayan fikir bu blogla ilgili olanı. 
Diyorum ki, bundan böyle her gün üç güzeli bulacağım uğraşısına girmeden, o gün paylaşmak istediğim, anlamlı bulduğum bir yazı, kitap, film, müzik vb. hakkında kısaca yazayım, not alır gibi. Gerçi o vakit de blogun adını değiştirmem gerekecek belki. 
O zaman bir başka seçenek geliyor aklıma, 31 Aralık'ta bu blogu yazmayı bırakayım ve  sadece Ekmekcikız'da devam edeyim. Artık oraya her gün mü yazarım, ara sıra mı onu da hal ve gidiş gösterir.
Bu durumda dönüyoruz başa, aklımdaki fikir net değilmiş henüz, anladığım o!

** Akşamüstü güzel bir günbatımı oldu. 
Akşamüstü yürürken sahile inmiştim esasen, gel gelelim sahilden erken döndüğüm için denize inen güneşi göremedim. Sadece, eve geldikten sonra pencereden dışarı bakarken gökyüzündeki kızıl renkleri görebildim. Bu da bir şeydir. 

*** Şimdi gelip burada takıldım ve bugün dişe dokunur, yazmaya değer bir şey yapmamış gibi hissettim kendimi. Bak sen! Öyle olsun madem yılın son ayının son haftasının ilk günü...



Dip Not:
Yok yok, gün boşa geçmemiş,
Bakın işte orada,
Üç gün önceki tekne ve kayıklar duruyor.

4 yorum:

  1. dublorün yahut bloggerın dilemması başkanım. benzerini ben de sinema blogumda yaşıyorum. hepsini bir arada yaz gitsin işte diyorum bazen olmuyor.
    sen de mesela ekmekçi'de bu üç güzel şeyi ya da bir şeyi bir kategori altında toplayıp yazabilirsin. ya da bu blog arşiviyle birlikte oldupu gibi kalır blog ayarından sasece adını hergünegüzelbirşey olarak değiştirip her güne üç şey bulma telaşında kurtulabilirsin naçizane:)

    YanıtlaSil
  2. Ya evet başkanım, illa billa yazacam diye diretmenin bir sonucu da diyebiliriz. :))
    Blogun adına da kıyamıyorum, sanırsın yavrumun adını değiştiriyorum.
    Du bakali, 1 Ocak 2013'te nasıl bir ilham gelecek, göriciiz.
    Teşekkürler, öneriler için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah 2013'e dönsek keşke :) :) :)

      Sil
    2. Ayy yine mi yanlış yazmışım!? Silip düzeltmiştim güya! :))
      Olur olur, dönelim 2013'e arkasında 2014 geliyordu, eğlenceliydi. ;)

      Sil

Hoşgeldiniz!