24 Aralık 2022 Cumartesi

24 Aralık Cumartesi

* Nuhun Gemisi'nin bu haftaki programında Yeni Türk Grupları'nın parçaları varmış. Bazılarını daha önce defalarca dinlediğim bir çoğunu ilk kez duyduğum parçalardan oluşan çok hoş bir programdı. Dinlemek isteyen için linkini  bırakayım. 

** Akşamüstü büyük dayım sürpriz yaptı, annemi ziyarete geldi, çok sevindik. 
İyi ki o sırada ben de evdeydim, tatlışlarıma çay pasta servisi yaptım, onlar da sohbet ettiler.

*** Öğleden sonra sahile indim, ışıklı ve ılık günün keyfini çıkarmak isteyenler sokakları doldurmuştu. Haliyle trafik de coşmuş ve de tıkanmıştı. Biraz denizi izledim, fazla uzatmadan kalalabalıktan kaçtım eve sığındım. 
Rabiye Kurnaz George Bush'a Karşı filmini izledim. Filmin hikayesi gerçek olaya dayanıyor. Anlatılanı izlerken yakın geçmişte tanık olduğumuz ve neredeyse unuttuğumuz olayları da hatırlamak etkileyiciydi. 



Dip Not:
Bugün sahildeyken...

4 yorum:

  1. Alttaki fotoğrafa bakınca İstanbul sanki ufak bir sahil kasabası ve denizin lacivertiyle sıcacık güneş tatlı tatlı oynaşıyorlar hissi geliyor insana :) Nuh'un Gemisi'ni çok uzun zamandır dinlememiştim, sen hatırlatmasan unutuyorum niyeyse o programı....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de çok değil 30 sene öncesinde buralar İstanbul'un sayfiye semtlerindendi. O zamandan kalma moteller, plaj, iskele isimli sokaklar bu hali doğruluyor.
      Neyse ki ve iyi ki öyle olduğuna dair anılarımız halen yaşıyor. :)
      Ben nasılsa hatırlatıyorum diye unutuluyor olabilir. :))

      Sil
  2. çözdüm olayı: vergi dönemlerini de hiç takip etmem ben, çünkü ablam hatırlatır sağolsun. nuh'un gemisini de takip etmek için çaba harcamıyorum, çünkü sen varsın :) yaşasın ve iyi ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte o nedenle ben de arada yazıyorum tekrardan. :))
      Sağol canikom. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!