20 Aralık 2022 Salı

20 Aralık Salı

* Sabah telefon trafiğiyle başladı. Anneme fizik tedavi uzmanı randevusu alacaktım kliniğe randevu telefonu, önerilen doktor izindeymiş tee yeni yılın onuncu günü dönecekmiş peki ne yapalım kardeşle istişare telefonu, eve yakın hastanedeki genç uzmanı arama telefonu, yarın izin günüymüş ne gün olsun telefonu, derken annemin  doktor ziyaretini  bugün öğleden sonraya bağladık. 
Genç ve tatlı doktora annemin bel fıtığı hikayesini uzun uzun anlattık ve el aman bir nefes alsın şu kadıncağız, ağrı durumu bunalttı zira, dedik. Belindeki bursit için kortizonlu, diğer bölgeler için ozonlu iğneler önerdi ve olurumuz üzerine yaptı. Umuyoruz ki, biraz rahatlayacak annemiz.

**  Dün başladığım Jhumpa Lahiri'nin "Olduğum Yer" romanını bitirdim. Üzerinde biraz daha düşünmek ve sonra yazmak istiyorum. Bana çağrıştırdığı bazı duygular, daha önce aldığım notları hatırlattı ve Ekmekcikız'da paylaştım.
Bu satırları yazarken ne zamandır yolumun düşmediği ARTE Konserlerinden bir tanesini dinliyorum: Daniel Hope, Sting & Guests - Christmas@Home
Geçen sene de Daniel Hope'un benzer bir konserini dinlemiştim, pek güzeldi. 

*** Günün en önemli faaliyeti, Şulemle buluşmak ve evlerimizin ortası sayılacak bir noktada kısa süre önce açılan lokantada döner yemek oldu. Tabii döner bahane, buluşmak ve sohbet etmek asıl amacımız.
Bu vesileyle, bu seneki ilk yeni yıl kartımı elden aldım, çünkü geçen seneki yılbaşı kartlaşması tecrübemiz posta idaresine güvenmesek daha iyi olur yönünde olmuştu. 
Üstelik yeni yıl kartı yalnız değildi, yanında "canım arkadaşımla birlikte sevdiklerimiz" listesinde ilk sıralarda yer alan Ercan Kesal'ın yeni kitabı -daha doğrusu Yenal Bilgici'nin Ercan Kesal'la yaptığı söyleşinin yer aldığı- "Cebimdeki Ekmek Kırıntıları" isimli kitap da vardı.
Armağanlar bir yana özlediğim arkadaşımı görmek, yine tatlı ekşi konulara, anılara dalmak pek güzeldi, mutluluk vericiydi.



Dip Not:
İkisi bir arada,
Armağan kitabım, el emeği göz nuru yeni yıl kartım,


2 yorum:

  1. dilerim o ozon iğneleri bende işe yaradığı gibi yarasın annende de ekmekçim :)
    ay ne iyi yaptık, buluştuk, ruhum aydınlandı sayende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilerim Şulem, anama da şifa olsun.<3
      Ayrıldıktan sonra aklıma gelip durdu, şunu da konuşuruz demiştik bak unuttuk, bu da eksik kaldı gibisinden. Ne çok konu varmış, arayı daha yakın tutalım gelecek defa. :))

      Sil

Hoşgeldiniz!