16 Aralık 2022 Cuma

16 Aralık Cuma

* Sabah erkenden de erken uyanınca biraz meditasyon biraz nefes videosu izledim, sonra biraz daha dalmışım uykuya.
Yeniden uyanınca dün gelen mesajları sakin kafayla tekrar okudum ve güne gülümseyerek başladım.

** Bizim semt pazarlarında sadece sebze meyve kuruyemiş baharat değil, giysiden perdeye, tabak çanaktan tamirciye olmayan yok. Geçen hafta kulpu kopmuş orta boy tencereyi tamirciye bırakmıştım, bu hafta bir güzel iki kulpu da yenilenmiş şekilde aldım.
Dünyanın başka yerinde böyle bir hizmet sektörü var mıdır, emin değilim doğrusu.

*** Öğleden sonra, doğum günü şenliklerinin devamı olarak Küçük Joe'cuğumla buluştuk.
Caddeye nazır ünlü pastanenin nefis tatlılarından yedik, çay kahve içtik, el emeği göz nuru defterlerinden benim için yaptığı armağanı keyifle aldım. 
Sonra kalktık sahile yürüdük, güneş alçalıyordu, sahildeki kahvede oturduk, denize baktık, muhabbeti koyulduk. Güneş batarken Suadiye'ye yürüdük, istasyonda vedalaştık.


Dip Not:
Sahilden ayrılmadan önceki an,
Deniz saten örtü gibi,
Gökyüzü şurup rengi,

2 yorum:

  1. bizim mahalle pazarlarına bayılıyorum ben de doğrusu, gerçi mahalle pazarlarının kurulduğu sokaklarda oturanlar için üzülüyorum genelde :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın, haftanın bir günü o sokaklar tümüyle bloke oluyor.
      Daha uygun çözüm bulunana dek en iyisi bu galiba.

      Sil

Hoşgeldiniz!