15 Aralık 2022 Perşembe

15 Aralık Perşembe

* Bugün benim doğum günüm. Doğum günlerini severim, kutlanası olduklarını düşünürüm.  
Kendi doğum günlerimi kutlamayı -partiler vererek, büyük organizasyonlar yaparak değil- bir buluşmayla, bir hatır sormayla, ufak ufak tadını çıkararak kutlamayı severim. 
Bugün tam keyfime göre bir gün oldu çok şükür, dün akşamdan beri arayan soran, mesaj atan, mail yazan sevdiklerim, bana sevildiğimi hissettirdi, mutlu oldum.

** Geçen sene Küçük Joe'dan öğrenmiştim Future Me isimli bir adrese geleceğin bir anında kendinize gönderilmesini istediğiniz mektubu iletiyorsunuz. O mektup istediğiniz tarihte posta kutunuza düşüyor. Ben o mektubu ancak  6 ay öncesinde doğum günüm için yazabilmiştim, bugün geldi.
İyi ki yazmışım,  gayet sade ve içten dileklerim yazdığım satırlarda can bulmuş gibiydi, gerçekleşmişti. Hem şaştım, hem sevindim.

*** Akşamüstü kızım aradı, sesi biraz telaşlı gibiydi, "anne neredesin, evde misin" dedi. Ben de telaşlandım. Evde değilim, annanene geldim, teyzen ve abin de burada dedim. 
"Aslında sürpriz olacaktı, ama mecburen söyleyeceğim, sana çiçek göndermiştim, teslim edildi diyor, sen oradaysan çiçek nerde?" deyiverdi. Telaş etme, gider evin ve apartmanın kapısına bakarım dedim.
Gördüm ki hoş bir karton kutu içindeki çiçek evin kapısına konulmuştu, eve girip hemen paketi açtım, çiçeği vazoya koydum ve kızımı arayıp, çiçeğin güvende haberini verdim.
Akşam oğlum nefis bir kitap armağan etti "Toprak ve Şarap" Türkiye'nin Şarapları başlıklı. Bir de gelinim yemek yapmış, oğlumla birlikte evlerine davet ettiler, birlikte yedik.
Leylakcığımın yeni yıl armağanı kitap da bugün gelince tam keyif oldu.



Dip Not:
Çok uzak yollardan gelip kapıma konan çiçeğim,
İçindeki not ise ömre bedel,

14 yorum:

  1. Yeni yaşın sağlık, mutluluk getirsin. İyi li doğmuş bu satırlarda sizi tanımışım. Gönlünüzden geçenlerin gerçek olduğu nice seneler dilerim. Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zehracığım,
      Çok teşekkür ederim, hepimizin gönülden dilediklerinin gerçekleşmesi umuduyla, sevgiler gönderiyorum. :)

      Sil
  2. Umut'un ağzından bir kere daha tekrarlayım dileğimi: "İiii ki dodun, çok doğ" :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leylakcığım,
      Babaannesinden dinlediğim nefis şarkıdan sonra, şimdi de Umut kuzusunun sesi adeta kulağıma geldi.
      Keyifle sağlıkla birlikte sürsün yeni yaşlarımız. :)

      Sil
  3. Sağlık, huzur ve mutlulukla nice yaşlarınız olsun, iyi ki doğdunuz ve sizi burada da olsa tanıdık. Sevdiklerinizle nice güzel yaşlara!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buketciğim,
      Çok teşekkür ediyorum tatlı sözleriniz için, burada tanışmış olmaktan çok memnunum, umarım bir gün gerçek hayatta da görüşürüz.
      Sevgiler. :)

      Sil
  4. Canım Ekmekçim, iyi ki doğdunuz, yeni yaşınız fotoğraftaki çiçekler kadar güzel geçsin <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Mimozacığım,
      Umarım ve dilerim öyle olacak, gerçekten iyi ki doğdum. :)
      Kucaklıyorum.

      Sil
  5. çiçekkızdan gelen çiçek de şahane, oğluş ve gelin hanımın jesti de :)
    hep dediğimi yine tekrarlayayım izninle: "iyi ki doğmuşsun ekmekçim, sensiz hayat çok renksiz olurdu" :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şulem,
      Çocuklar bu sene beni göklere çıkardılar, çok şükür. :)
      Şahane sözlerin için tekrar teşekkür ederim, canım arkadaşım.:)

      Sil
  6. Mutlu yıllar Ekmekçi Kııııız <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım C.ciğim,
      Çok teşekkür ederim, hep birlikte keyifle nice güzel senelere. :)

      Sil
  7. Bir de buradan: iyi ki doğmuşsun, iyi ki yollarımız kesişmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de buradan teşekkür ederim, kucaklarım Joe'cuğum. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!