14 Aralık 2022 Çarşamba

14 Aralık Çarşamba

 * Kuşluk vakti caddeye inmiştim, eve yakınken Küçük Joe'cuğum aradı. Maksadı yarınki doğum günüm için buluşma teklif etmekmiş. Çok sevindim, teşekkür ettim ve fakat yarın için önceden yapılmış teklifleri değerlendirmiş olduğumu, Cuma günü buluşsak nasıl oluru, sordum. Böylece, kutlamaları şenliğe dönüştürme şansını kaçırmamış oldum.
Hazır caddeye inmişken, kendim için bir iki "yavrunu sevindir hanım" alışverişi yaparak, kutlamalara şahsen katılmış oldum, iyi ettim bence.

**  Öğleden sonra saçımı boyatmaya gittim. Bizim kuaför İ. Bey girişte neş'eyle selamladı beni, "yeni yıl geliyor, ne güzel" filan dedi. Adamcağızı terslemedim tabii, ama pek  coşkulu bir karşılık da veremedim.
Fark ettim de, pandemi ve memleket halleri bizi tırpanlamış, gelecek beklentim sıfıra yakın. Bir şeyler dilersem, çocukların iyiliği için olması aklımda, kalbimde, kendimi pas geçiyorum. 
Eskiden yazardım dileklerimi, bu konu üzerinde biraz çalışayım ve kendim için gelecek seneden dilekler bulayım, yazayım.

*** Yazıyı yazmış, henüz yayınlamamışken sevgili dost F. hanım aradı, "doğum günün bu gün müydü" diyerek. Yarın, ama doğmama çok az kaldı, gece yarısından az sonra doğmuşum dedim, nezaketi için çok teşekkür ettim.
İnsanın hayatındaki bazı özel insanların kendisine değer verdiğini bilmek kadar güzel şey var mı?



Dip Not:
Suadiye'ye doğru inen bu sokaktan bin kere geçmişimdir,
Şu ağacı durup seyretmek bugün kısmetmiş,
Gövdesinden çıkan dalların gürlüğüne bakar mısınız?

8 yorum:

  1. canımcım iyi ki doğmuşsun, iyi ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Şulem :)
      İyi ki doğmuşum, iyi ki seninle arkadaş olmuşuz. :)

      Sil
  2. şenliğin parçası olmak çok güzel :))) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de ve sabırsızlıkla bekliyorum yarını. :)

      Sil
  3. Sağlıkla mutlulukla başarı ve sevgi ile nice senelere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok teşekkür ederim. :) Hep birlikte güzellikleri paylaşarak...

      Sil
  4. Doğum gününüz kutlu olsun Sevgili Okul Arkadaşım:)

    Aslında dün yazıyı okuduğumda bugün olduğunu anlamıştım ve bu sabah için -hesapta- planlamıştım kutlamayı, sonra işe güce dalınca unutmuşum, yazıyı bir kez daha okumasam şimdi, daha çok üzülecektim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok naziksiniz Sevgili Okul Arkadaşım, teşekkürümü kabul buyurunuz. :)
      Güzel bir günün parçası oldu kutlamanız, sağolun. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!