1 Aralık 2022 Perşembe

1 Aralık Perşembe

 * Geldiikkk yılın son ayınaaa...
Bugün takvimin son sayfasını çevirdim, tekrar duvara astım. 
Aybaşı ödemeleri, aidat, fatura filan günün ilk meşguliyetleri oldu. Ne ödemek gerekiyorsa ödeyince üstümden yük kalkmış gibi oluyor. Böylece ruhsal hafiflemenin yanında, asıl gerçek anlamda bir hafiflik oluveriyor, ödemeler bitince cüzdanı ters çevirip sallasam yeridir. 

** Öğleden sonra canım kuzularımı/yeğenlerimi görmeye kardeşimin evine gittim. Çay içtik, muhabbet ettik.
Metro, metrobüsle gidiş dönüşüm oldukça çabuk oldu, üstüne aralarda yürümek de eklenince günlük adımlarım şık bir düzeye ulaştı. Zira bu hafta az yürüdüm nedense, öyle denk düştü galiba.

*** Gelecek hafta yurtdışındaki kuzenlerden biri memlekete aile ziyaretine gelecek. Şimdiden türlü çeşitli plan program yapılıyor. Bir ara dayanamadım dedimki, sizin küçük sakin şehrinize göre plan yapmayın lütfen, burası İstanbul, iki yaka arasında gitler geller, mesafeler, trafik filan adamı deli çıkarır, sakin olunuz. Bakalım, neler olacak?



Dip Not:
Bugün youtube muzik karşıma bir şeyler çıkardı,
Sene içinde en çok şunları dinlemişim, bu şarkıyı, o şarkıcıyı filan,
Bir de dinlediğim müzik türünden yola çıkıp karakter tahlili yapmışlar,
Ehem ehem, gizli hazine avcısı çıkmışım, ne dersiniz?

2 yorum:

  1. bence youtube tam sana göre bir tahlil yapmış, aferin yapay zeka algoritmalarına :)

    İstanbul dışı bir şehirden gelen herkese benzer bir uyarıyı yapmak gerekiyor sanırım. haklısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmesem gururla takdim etmezdim zaten. Aferin hakkaten. :))

      Dur bakalım bu program açlığı içindeki misafirlerimizin dayanıklılık testi nasıl sonuçlanacak, merak ediyorum. :))

      Sil

Hoşgeldiniz!