8 Kasım 2022 Salı

8 Kasım Salı

* Bugün sabah ve öğleden sonra iki kez dışarı çıktım. Sabah hava bulutluydu, havaya uygun giyinmistim. Öğleden sonra biraz güneşi görünce, azıcık da şık olayım düşüncesiyle daha hafif giyinmişim. 
İşte  mevsimin aldatmacasına kapılmak budur.

** Kısa günün kârı derler ya, benimki alış veriş yapmak oldu. Kardeşimle gittiğimiz Nişantaş'ında bir doktor görüşmesi için oyalanmak gerekirken girdiğimiz  mağazadan uygun bir giysi bulunca, kısmet buymuş dedim aldım. 

*** Günün diğer güzelliği epeydir görmediğim İstanbul'un gece halini bir de dolunay gökyüzünde parlarken, Beşiktaş Kadıköy motor yolculuğu süresince izlemek oldu.


Dip Not:
Sonbaharın güzelliklerinden,
Yaprakları kızaran sarmaşıklar

6 yorum:

  1. ne renk oldu elbise ? :)
    kışa girdik resmen artık. soğuk valla iki gündür!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyah oldu, kayınvalide rengi imiş. :))
      Kış resmen başladı şekerim, Kasım günlerine girdik, Hıdırelleze kadar yokuş aşağı artık. :)

      Sil
  2. Amerikan sarmaşıklarına bu mevsimde bayılıyorum, ne zaman görsem durup uzun uzun bakıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeller değil mi? Ben de durup durup bakıyorum. :)

      Sil
  3. Bayılıyorum bu alev sarmaşığına.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitkilerin hepsinin mevsimi var, ilkbaharda usulca yeşerirken hiç dikkat çekmeyen sarmaşıklar, sonbaharda alevli renkleriyle coşku veriyor. Ne güzel. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!