26 Kasım 2022 Cumartesi

26 Kasım Cumartesi

 * Onca hareketli günlerden sonra evin, yaşadığım alanın eski rutinlerine dönme günüydü, bu cumartesi.
Yatakları değiştirdim, çarşafları yıkadım, yeniden kızımın çalışma masasına yerleştim.
Onbeş gündür kaç kez niyetlenip bir türlü denk düşüremediğim için yaşadığından emin olamadığım ekşi mayamla  ekmek yapmaya giriştim.

** Sabah henüz yeni uyanmış ağırdan alırken, kaç zamandır "Nuh'un Gemisi"ni dinlemediğimi hatırladım,   meğer taa Kasım'ın başında kalmışım. 2 Kasım'daki programda "Klasik Bir Gece" başlığıyla, çok sevdiğim klasik müzik eserlerinden oluşan bir program yayınlanmış. Keyifle dinledim, linkini bırakayım. 

*** Evden kısa bir alışveriş için çıktım, öğlen civarıydı. Sonra evde oturdum kaldım.
Çocuklar bir iki fotoğraf gönderdi. Taze evli çiftimiz Kapadokya'da gezdi bir kaç gün, sonra Kayseri'ye geçtiler. Kızım, dün götürdükleriyle yaptığı kahvaltının fotoğrafını gönderdi. 
Bir süredir okuyamadığım kitaplarımı sıraya dizdim. Önce Annie Ernaux'un "Babamın Yeri" isimli novellasını elime aldım. Öyle sakin sakin oturup  okumak hoşuma gitti, arada uyuklamak da cabası...



Dip Not:
Günün fotoğrafı bir hafta öncesinden,
Kasım düğününe tatlı bir teyzeden armağan,

4 yorum:

  1. Benimkiler de hasta, aklım onlarda ama bir şey söylemeye gelmiyor, hemen susturuyorlar. Umut Efendi tam kreşe alışmıştı, hastalık yüzünden bir haftadır anneannede, tekrar alışma seansı başlayacak iyileşince. Zaten kreşten o taşıdı gribi de, bu yıl geleneksel kreş hastalıkları olarak böyle geçecek belli. Çiçekleriniz güzelmiş, teyzeye aferin :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmişler olsun Leylakcığım. :(
      Kreşin, yuvanın ilk senesi çocuklar ya kendileri hastalanır ya eve hastalık getirir, illa bir aksiyon olur. Bizim büyük yuvaya başladığında küçük yeni doğmuştu, aşıları eksikti, bir dolu çocukluk hastalığını tam teşekküllü geçirdi garibim.
      Teyzeler bi dene, blirsin. :))

      Sil
  2. çocuklarının çalışma masalarına çöken anneler grubunun diğer üyesi olarak sevgilerimi gönderiyorum şekercim sana :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!