25 Kasım 2022 Cuma

25 Kasım Cuma

 * Sayılı gün geçti ve kızım bugün okuluna döndü. Sabah havaalanına giderken taksi şoförünün  "sahilden gidelim abla, daha açık duruyor" beyanına kanıp, belki daha açık yolda, ama trafik ışıklarında beklemeler nedeniyle daha uzun süren bir yolculuktan sonra E5'e bağlanırken sıkışan trafik nedeniyle bir miktar gerilerek Sabiha Gökçen'e ulaştık. 
O gerginlik yetmezmiş gibi, bir de içeride "sistem sorunu nedeniyle pasaport kontrolünde gecikmeler olmaktadır" anonsuyla karşılaşınca gergin yay gibi olduk. Bagaj tesliminden sonra oturur bir çay içeriz düşüncemle derhal vedalaştım. Kızım bagajını teslim edip gelene dek kuyrukta onun yerine bekledim, o geldikten sonra da ne olur ne olmaz uçak kaçar filan dur bakalım neler olacak fikriyle kuyruk boyunca yanında bekledim. 
Bir buçuk saatin sonunda pasaport kontrolünden geçti, neyse ki uçakta 20 dakika rötar oldu,"kapıya gidiyorum anne" haberi üzerine ben de metroya doğru yollandım.

** Sabahın en şık hareketi, Sabiha Gökçen durağında bindiğim Kadıköy metrosundan tam 35 dakika sonra  Bostancı durağında inebilmemdi. 
Daha da yukarıdaki o trafiği çekmek zorunda değiliz, ekstrem durumlar olmadıkça metromuza biner havaalanımıza misler gibi gideriz, umarım.

*** Eve dönüşte, açlıktan tüm zilleri çalan karnımı doyurdum ve pazara yollandım. Pazar dönüşü malzemeleri anneme çıkardım, yerleştirdik. Sonra zeytinyağının bitmek üzere olduğu anlaşıldı, zeytinyağı satın almak peşine düştüm. 
Geçen sene aldığım üreticiyi aradım, bu senenin hasatı için iki kat fiyat söyledi, mideme yumruk yemiş gibi oldum. Başka yerlere baktım, benzer fiyatlar görünce içim sıkıldı. Sonunda Ada Rüzgarı'nda geçen senenin yağı için makul sayılabilecek bir fiyatla zeytinyağı aldım. Bu da kısa günün kârı oldu diyelim.



Dip Not:
Kuzucuğum gelirken annesine ufak bir paket portakallı  çikolata getirmişti,
Birlikte birazını yedik, kalanını kahve içerken ağız tadı olsun diye saklamıştık,
Akşamüstü kahvesini içerken bir parça kopardım, sanırım onca telaş sonrası şöyle bir durunca evlat hasreti gözüme kaçtı,
Kahveye bir kaç damla gözyaşı eşlik etti. 

15 yorum:

  1. Selam Allah kavuştursun güle güle gitsin. Benim oğluşda Tekirdağ'a gitti. Oradan Almanya. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Zehra teşekkürler, aynı şekilde size de Allah kavuştursun dileklerimi iletiyorum. :)

      Sil
  2. Allah kavuştursun Sevgili Okul Arkadaşım. O kahveye eşlik eden bir kaç damla işte... Çok kıymetli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah işte bu aralar böyle, çocuklarla ilgili olayların verdiği duygular böyle bir inip bir çıkarak anneyi çalkalıyor Sevgili Okul Arkadaşım.
      Teşekkür ederim. :)

      Sil
  3. Yakın zamanda kavuşmanızı dilerim Ekmekçikız'cım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Joe'cuğum, kucaklıyorum. :)

      Sil
  4. Ah kıyamam, kavuşmak güzel de alışınca ayrılmak zor işte. Ne diyelim sağlıkla gitsin, Allah kavuştursun. Ben iki yıldır bir blogcu arkadaşımın zeytinliğinden alıyorum yağı. Bu yıl çok severek kullandım, fiyatı da makuldu ama sezon sonu olduğu için tükenmiş. Yeni ürünü bekliyorum, eğer fiyat yine makul olursa sana bilgi vereyim. PTT kargoyla hemen yolluyorlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Leylağım, sağolasın. :)
      Zeytinyağı konusunda bilgi verirsen çok memnun olurum. :)

      Sil
  5. oy canım benim, kıyamam sana. allah kavuştursun. tez zamanda sağlıklı, güzel günlerde kavuşun yine inşallah.
    sabiha gökçene metro ne güzel oldu di mi? ben de yarın akşam deneyimleyeceğim :) bundan sonra hayatta arabayla gitmem valla oraya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorsun işte, gidince hiç gelmemiş gibi oluyorlar. :(
      Metrodan çok memnun kalacaksın, bizim için harika kolaylık. :)

      Sil
    2. İyi yolculuklar bu arada. :)

      Sil
  6. Allah güzel sağlıklı günlerde tekrar kavuştursun! Ya o kadar aynıyız ki kızınızla :)) İlk altı delinen bot meselesinde gülerek kendimi görmüştüm, şimdi de aaa bak aynı çikolatayı ben de getiriyordum diyerek güldüm. Ama benim için değeri, kendimi değil karşı tarafın ne hissettiğini görüyorum bu yazılarda.. Kim bilir günün birinde ben de karşı taraf olacağım :) Çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol C.ciğim, amin. :)
      Bir sır vereyim mi? Karşı tarafa geçivermek göz açıp kapayıncaya kadarlık sürede oluyor. Keyifli günlerini görmek nasip olsun çocuklarımızın. :)
      Kucaklıyorum.

      Sil
  7. Allah kavuştursun <3 her ayrılık bir parça bulutlu, yağmurlu geçiyor ama kavuşunca güneşler ne de güzel açacak yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Mimozacığım. :) Evet, öyle teselli buluyoruz, çare yok. ;)

      Sil

Hoşgeldiniz!