24 Kasım 2022 Perşembe

24 Kasım Perşembe

 * Dün gece kızımla "Druk" / "Another Round" / "Körkütük" filmini izledik. Geçen sene sanırım Filmekimi'nde online izlemiştim. Kızım seyretmek izleyince, birlikte vakit geçirmenin bu keyifli şeklini kaçırmadım ve filmi tekrar izledim. 
İzlediğim iyi oldu aslında, ilk seyredişimden aklımda kalan daha mutsuz sona dair izlenim, bu defa filmin sonunun o kadar umutsuz olmadığı şeklinde değişti. Hafızamızın oyunları işte!

** Sabah yine erkenciydim, biraz nefes egzersizi yaptım, ı-ıhh yeniden uykuya dalamadım. Öyleyse ben de yeni bir söyleşi dinlerim dedim. İş Sanat'da Melikşah Altuntaş'ın yazar Aylin Balboa ile yaptığı Hayatınızın Listesi söyleşisini dinledim.
Bu vesileyle  Aylin Balboa'dan onun ağaç evinden, yazdığı öykülerde haberim oldu. Kimmiş, ne yazmış araştırması yaparken, hakkında notlara Leylak Dalı'mın aylık kitap yazılarında denk geldim ve ilk fırsatta yazarımızın kitaplarını okumaya karar verdim.

*** Günün öğlen ve akşam saatlerini kapsayan bölümü çabucak geçiverdi. Önce kızımla götürmek istediği çeşitli yiyecekler, baharatlar için alış veriş yaptık. Sonrası, bavul hazırlama eylemine malzemeleri sararak yardım etme, yemek hazırlama gibi faaliyetlerle geçti gitti.
Yarın yolcu yolunda gerek zamanı...



Dip Not:
Geçen haftaki Ankara yolculuğundan bulutları seyre daldığım bir andan,

2 yorum:

  1. sayılı gün geçti bile desene....şimdiden allah kavuştursun canım benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de göz açıp kapayıncaya dek geçiverdi...
      Sağol canikom, bundan böyle en sık tekrarlanan temennimiz bu olacak, sanırım.

      Sil

Hoşgeldiniz!