23 Kasım 2022 Çarşamba

23 Kasım Çarşamba

 * Bir her telden çalmalı günü daha geride bıraktık; annem için bir umut doktor ziyareti, uzun zamandır özlenen yeğeni görmek, yolcu yolunda gerek hali yaklaşan kızımla alışverişe çıkıp eksik gidermek hepsi bir aradaydı.
Üstüne rüzgar yine lodostan esti, yağmur önce serpiştirdi, sonra ıslattı, trafik yoğunluğu tabii ki eksik değildi, filan falan... 

** Olanı biteni bir solukta anlatınca, günden cımbızla çekeceğim güzel şeyler bulmak gereği çıktı ortaya, iyi mi?
Mesela, en son 2020 Ocak ayında gittiğim büyük AVM Akasya'ya bunca zaman sonra ilk kez tekrar gittim.
Güzel şey mi? Pek değil!  Özlemiş miyim? Hayır!
Ancak sinemasına gidebilsem, memnun olurdum doğrusu.

*** Mesela kendime makul sayılabilecek fiyata satılan bir 2023 yılı masa üstü ajandası bulmam ve almam iyi oldu. Kaç gündür baktıklarım ya gereksiz yere pahalıydı ya arzuladığım şekilde olmaktan uzaktı. Sade bir şey aldım ve bu sene için uygun bir şey bulabilecek miyim kaygısından kurtuldum. 



Dip Not:
Sokağımızın köşesindeki apartmanın bahçe çitini bedeni ve ana dallarıyla hayli deforme etmiş bu gövde bir mor salkıma ait. 
Doğaya tel, çit çekmek işe yaramıyor, o yolunu bulup büyüyor.

4 yorum:

  1. avm özlenecek bir şey değil zaten, boş ver :) ben ajanda kullanmıyorum salgından beri, her şeyi olduğu gibi onu da bilgisayar üzerinden hallediyorum. ama nazım ajandalarımı özlemiyor muyum, özlüyorum tabii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlenecek bir şey olmadığını bir kez daha test edip onaylamış oldum. :))
      Ben illa ki ajandama yazacağım, arayıp tarayıp buluyorum bir tane. :)

      Sil
  2. mor salkımın daha kapsamlı ve büyük fotosunu çekseniz:) Bu haline de bayıldım, uslanmaz bir romantik olarak tam anlamıyla "aşk" ı anlattı bana. Aşk olunca ne engel olursa olsun böyle sarıp sarmalar birbirine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii çekerim, ilk fırsatta, aklımda :)
      Benzetmeniz çok hoşuma gitti, dalların duruşu, gerçekten de engel tanımayan aşk gibi.

      Sil

Hoşgeldiniz!