4 Ekim 2022 Salı

4 Ekim Salı

* Bu sabah kuru temizlemecimize uğradım, oğlumun takımını ve gömleğini ütülenmesi için bıraktım. 
Ş. bey sordu, gömleğin kolunda çizgi olsun mu? Hoppalaa! Bu da ne demek şimdi? Benim gibi ütü sevmez birine sorulacak soru mu? Olsun, deyiverdim. 
Ş. beyin bir kaşı havaya kalktı, hani size hiç yakıştıramadım der gibi, "aslında yüzde doksan çizgi isterler ama, gömlek pantolon gibi değildir, çizgi olmaz, bunu da ancak yüzde on bilir" deyiverdi. 
Haydi bakalım, çizgide ısrar etmek mümkün mü  bu açıklama üstüne? Yok yok, çizgi olmasın o zaman dedim. 
Umarım bu cevapla kuru temizlemecimiz nezdinde düşen kredi notum yeniden yükselmiştir.

** Günüm nispeten sakin geçti, sanırım yarın koşturarak bunun devamını getireceğim. 
Sakin geçti derken telefonumdaki aramaları göz ardı etmiş oldum, karşılıklı bir çok telefon konuşması yaptık; çocuklarla, babalarıyla, kardeşimle, bir kaç arkadaşımla.
Memleketin insanı yere yapıştıran güçsüz bırakan gündemi yanında bizim ailenin gündemi biraz naif kalıyor bu günlerde. Keşke memleket gündemi tatlı telaşlarla geçseydi...
Bu akşam voleybol  maçı varmış, kardeşim haber verdi şimdi. Sağ olsun, sadece maç saatlerini değil, rakiplerin hal ve durumlarını da aktarıyor. Sayesinde maçları daha çok keyif alarak izliyorum.

*** Unutmadan ekleyeyim, dün Armağan Çağlayan'ın Vedat Milor'la yaptığı söyleşiyi izlemiştim.
Bu güzel söyleşiyi izlemek isteyenler için link burada. 

Dip Not:
Sabah kuru temizlemeciden dönerken yaprakların sararıp dökülme hızlarının arttığını farkettim,
Bu çınar yaprağı, hepsinden ayrı duruyordu, poz vermek istemiş olmalı.

4 yorum:

  1. sizin aile gündeminin hızına kimse yetişemez bu ara vallahi :)
    vedat milör söyleşisini geçenlerde izlemiştim ben de, ne hoş adam değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vedat Milor çok kibar tam beyefendi, çok bilgili, üstelik iyi bir sosyal bilimci; beğeniyoruz kendisini. :)

      Sil
  2. Kuru temizlemeci kendi farkını koymak istemiş bence :))) Evde ütülersen ütü izi olur, kuru temizlemede yaptırırsan bak ben yapmam :))) Yazıyı okuyunca ofisteki erkeklerin hangisinin eş-anne kadrosuna dahil olduğunu hangisinin kuru temizleme kadrosunda olduğunu şıp diye tespit edeceğim artık :)))

    Armağan çok güzel sohbetler gerçekleştiriyor. Ben de bayılıyorum sohbetlerine. Vedat Beyi de izleyeyim en kısa zamanda.

    Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnemciğim,
      Müthiş tesbitler yapmışssın, gülümsettin beni. :))
      Bazen magazini daha çok oluyor ama bazen güzel sohbetler çıkıyor. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!