5 Ekim 2022 Çarşamba

5 Ekim Çarşamba

 * Sabaha karşı yağmur sesiyle uyandım. İnce ince yağıyor gibiydi. Yok canım yağmur değildir dedi uykulu iç sesim. Kalkıp bakmaya üşendim. Saat sekizde perdeli araladığımda gördüm ki, gerçekten yağmışmış. 
Az sonra pırıl pırıl güneş açtı, bir saat sonra bulutlar geldi, derken biraz daha yağdı, ardından rüzgar kuvvetli esti. Hasılı, gökyüzünde tam bir sonbahar provası vardı bugün.  

** Günün konularından birisi, kızımın bozulan sim kartının yerine yenisini almak, bunun için adına iletişim merkezi denen yerlerden en yakınını bulmak, onu bulunca sim kartı stoklarının bulunmamasına şaşırmak ve başka bir merkezi aramaktı.
Bütün bu işlerin sonucunda aldığım sim kartını eski şifreyi girerek az kalsın kilitliyordum, son anda uyanıp yenisini girdim. Sonuç, yine hüsran oldu. Çünkü, bütün bu işleri yapmamıza neden olan banka, sim kartı değişikliği nedeniyle artık mesaj göndermeyeceğini bildiriverdi.
Bunu günün fiyaskosu olarak not edebiliriz.

*** Dün akşam voleybolcu kadınlarımızın  Almanya maçı 3-0 galibiyetle bitti, sevindik. Bu akşamki Kanada maçından da aynı sonuçla kazanmayı bekliyoruz. 
Bugünlerde film izlemek vb faaliyetler konusunda işler kesat, koşturmacalar sürüyor. Azz sonna devam ederiz artık...



Dip Not:
Dün başladığım sonbahar yaprakları serisini sürdürüyorum,
Yaprağın renk değiştirmesindeki zarafete bakar mısınız?

8 yorum:

  1. biz de geçenlerde ablamla yürürken böyle müthiş güzellikte bir yaprak gördük, insan öyle kalakalıyor yahu bu zarafet karşısında :)

    arkadaşın o yağmurda yollarda yürüyordu okula gitmek için kuzucum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyy, kolay gelsin şekerparem. Mevsim böyle, inişli çıkışlı havalar.

      Sil
  2. Yaprak, doğanın tuvali gibi olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Doğanın her ayrıntısı bir sanat eseri gibi...

    O sim kart değişikliğini ben telefon değişikliğinde yaşadım. Tüm bankaları tek tek gezdim bloke numaramı kaldırmak için... İşkenceydi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Off, sim kartı değişikliği yaptığımda ben de bunalmıştım, unutmuşum o prosedürü, hatırladık... :))

      Sil
  4. Allahım yaprağın güzelliği!!

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!