9 Ağustos 2022 Salı

9 Ağustos Salı

 * Bu sabah yağmur sesiyle uyanmadım, ama uyanınca yine kendimi balkona attım ve sabah serinliğinde çiçekleri suladım.
Sonra haberlere baktım ve ilk sırada Olivia NewtonJohn'un öldüğünü gördüm. Açıp sırayla bir kaç şarkısını dinledim, en çok da Grease'den şarkılar. Burada 2010 yılından bir buluşma var, Grease'in oyuncuları yıllar sonra bir araya geliyor ve Summer Night'ı söylüyorlar, izleyin derim. Ölüm haberinin burukluğuna  rağmen, şarkıyı yüzümde gülümsemeyle izlediğim ve eşlik ettim.
Sonra da hazine gibi bir televizyon şovuna denk geldim; bu defa kadro yine muhteşem, 
Olivia'nın yanısıra Andy Gibb ve ABBA da var, inanılmaz! İzleyin hak vereceksiniz. 
Bu dünyaya hoş seda bırakanlar en uzun yaşayanlar, sanırım.

** Bugünlerde kitap okuyamıyorum, sıcaklar geçince kafam yeniden çalışacak ve kitaba okumaya dönebileceğim umudundayım.
Onun yerine dizilere sardırdım, bugün de bugünlerin tükenmeyen konusu Zeytin Ağacı dizisine başlayıverdim, hızla gidiyor, yarıladım gibi.

*** Sabah öğlen arası yürüyüşlerime yeniden döndüm. Sabah erken hava daha serin olmakla birlikte rutubet daha çok oluyor, o nedenle 11 - 12 arası daha iyi geliyor.
Öyle işte, bugünden havadisler de böyle.


Dip Not:
Dün akşam yemeği balkonda yedik, sonra hava kararana kadar oturduk annemle,
Sağ üstten sağ alta -saat kadranının tersine- dün akşamın günbatımı renkleri,

4 yorum:

  1. Abba deyince aklıma mamma mia, ve tabii ki ilk sinema seferimiz geldi :) ay ne güzel filmdir o da...yine mi seyretsem ne :)

    bu ara bulutlar şov yapıyor gerçekten. sen de güzel yakalamışsın her zamanki gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben iki senede bir yeniden Mamma Mia seyrediyorum, onun kadar sık olmasa da Grease'i de tekrar izlerim. :)
      Teşekkür ederim Şulem. :)

      Sil
  2. Aman Allahım, renklerin güzelliğine bakar mısınız, hayran kaldım bir akşam üstü aşığı olarak <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de akşam üstlerini çok severim Mimozacığım. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!