10 Ağustos 2022 Çarşamba

10 Ağustos Çarşamba

 * Bugün karşı kıyının çoğu yerinde şakır şakı yağmur yağmış, bize bulutlar ve yağmur sıcağı düştü. Gece yağacakmış diyollaa, bakali.
Sabahla öğlen arası biraz dışarıda işimiz vardı annemle, sağolsun yine kardeşim taşımacılık işini üstlendi, o saatte bile nemli hava yordu hepimizi.

** Birbirlerinden binlerce km uzaklıkta olmalarına rağmen, bugün annem ve kızım benzer barsak şikayetleriyle günü geçirdiler. Daha önce de böyle eş zamanlı benzer rahatsızlık sendromuyla malul olmuşlardı. İyileşiyorlar, geçiyor şükür, olan bana oluyor hangisine üzüleceğime, derdine derman olacağımı şaşırıyorum.

*** Bu sıcakta daha ne yapacağım ayol bahanesine sığındım ve "Zeytin Ağacı" dizisini bitirdim.
Aile dizimi konularına hiç girmeyeceğim, uzmanı bilir. Diyeceğim, sürükleyici diziydi, mekanlar hoştu, oyuncular güzeldi, zaman nasıl geçti anlamadım izlerken.
Bugün ayaküstü kapıdan uğrayan Bayan E. ile şöyle bir konuştuk diziyi ve ardından  Bodrum bitti, yaşasın Ayvalık kategorizasyonu yapıverdik.
Dizideki bir iki Murat Boz şarkısını beğendiğimi de ekleyeyim, mesela bu Mehmet Güreli şarkısı gibi.



Dip Not:
Bugünün balkon ürünü bir minik çeri domat,

4 yorum:

  1. Hastalara acil şifalar diliyorum, barsak şikayetleri inanılmaz yaygın bu aralar Ankara'da da :/

    Çeri domata bayıldım, tadı da öyle güzeldir ki şimdi :) afiyet olsun <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, çok şükür, uzamadı ve iyileştiler. :)
      Olmasını, kızarmasını beklemek, her gün gözlemek keyifli oluyor. :)

      Sil
  2. yalnız dün nasıl bir nemdi öyle, "ay bayılıciim" diye diye dolaştım! öte yandan afad'dan gelen "fırtına, sel, hortum olabilir" mesajları nedeniyle "yağmur yağsın da rahatlayalım" da diyemedim!

    annene ve çiçekkız'a da çok geçmiş olsun. inşallah bugün daha iyidirler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh, bugün de dünü aratmıyordu nemselolarak, ben de bayılıciim dedim durdum. O mesajlar da yalancı çoban çıktı, milleti korkuttuklarıyla kaldılar.

      Teşekkürler canım, iyileşti bizimkiler, çok şükür. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!