11 Ağustos 2022 Perşembe

11 Ağustos Perşembe

 * Beklenen yağmur uzaklara kaçmış, tee Sakarya ve Zonguldak'a kadar gitmiş, İstanbul'a sen bekle güzelim demiş. 
Demiş de, rüzgârını estirmiş, bulutları güneşi kapatmış ve nemi de pek yerindeymiş. Bakalım, tekrar ne zaman gelecek o yağmur bulutları?

** 2020'nin Mart ayından beri yüzyüze görüşemediğim, çok sevdiğim bir genç hanımefendiyle buluştuk bugün. Şeytanın bacağını kırdık tam manasıyla, çünkü arada geçen zamanda defalarca buluşmaya teşebbüs etmiştik ve her birinde bir aksilik olmuş, buluşmayı ertelemiştik. 
Bir dolu haber vardı birbirimize vereceğimiz, daha da çoğu benim ondan aldığım, kimisinde hüzünlendiğim gelişmelerdi. Şimdi kocaman bir küçük hanım olan bebeklerinin haberini aldıklarından az sonra tesadüfen yanlarındaydım ve ailelerinden bile önce bebekleri olacağını ben öğrenmiştim. Tanık olduğum, hayatın tatlı tesadüflerinden biriydi.

*** Öğleden sonra ayıptır söylemesi - yine haminne moduna bağladım-  zeytinyağlı barbunya pişiriyordum. Havucunu doğrarken aklıma geldi, eskiden yemeğe havuç doğrarken fazla gelen kısmını çocuklardan biri kırt kırt yerdi.  Düşündüm, eh, az sonra oğlum geleceğine göre, şu kalan parçayı onun için saklayayım, eski günlerdeki gibi ağzına atıversin. Nitekim, eve geldikten az sonra, bak burada senin için ne var, aç ağzını diyen annesini kırmadı oğlum.



Dip Not:
Bugünkü kahve buluşmamızdan sonra sahile indim,
Marmara Yelken Kulübünün önündeki sahilde sörfçüler, yelkenciler çalışıyordu,
Öndeki kayalıklarda martılar onları izliyordu,
Geride solda Kınalıada, fotoğrafı büyütürseniz görebileceğiniz Yassıada ve Sivriada,

6 yorum:

  1. sabahtan beri yağmur yağacak diye bekledik, ama vuslata eremedik bugün de!

    ay senin haminneliğinden öperim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az kaldı az, haminne olunca tamsüper olacağım. :)))

      Sil
  2. Ben bugün gerçek haminneydim, Umut bizdeydi. Kardeşim uğradı bir ara, Umut'a "Büyüyünce ne olacaksın?" diye sordu. Cevap şu: "Tamirci"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aferin Umut'a! Hayatta gerçek beceriler edinmek gerektiğini çabuk kavramış yavrum. :))

      Sil
  3. Fotoğraf bana ne iyi geldi; bulutlar, kapalı hava, orta alanda yelkenliler, daha önlerde kuşlar kimi denizde, kimi kıyıda. Baktım kaldım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah çok sevindim beğenmenize. Güzel bir andı, ben de sonrasında uzunca izledim. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!