6 Ağustos 2022 Cumartesi

6 Ağustos Cumartesi

* Dün gece bu haftanın uykusuz gecesiydi. Ve fakat ne yalan soyleyeyim kaşındım. Akşamın bir vakti çay içersen olacağı  bu kardeşim, tamamen bile bile lades.
Yapacak şey sabırla uykuyu çağırmaktı, nitekim sabırla  bekledim, ama olmadı yok gelmedi cavır.
Açtım sesli kitabı,  daha önce Deniz Kenarında romanını severek okuduğum Abdulrazak Gurnah'ın Kumdan Yürek romanına  başladım. 
Sonunda yorgun düşüp 3 saat kadar uyumuşum.

** Sabah çiçekleri, domatesleri sulayarak kendime gelmeye çalıştım, ardından kahvaltı hazırladım.
Öğlene doğru "covid atlatanlar" grubumuzla buluşmak üzere  caddeye doğru yürüdüm. Şaşkınbakkal'da yeni açılmış bir İtalyan lokantasında buluştuk dört arkadaş. Sohbet, muhabbete -meşhur düğünden  beri görüşmemiştik- risotto, pizza, salata eşlik etti. 
Hazır caddeye gelmişken bir iki mağazaya bakmayı, vitrin yalamayı da ihmal etmedik, sonra da evlere dağıldık. 
Eskiden her hafta sonu benzerini yasadığımız bir gün uzun aradan sonra ilk kez yaşandı. Ne garip hissediyor insan kendini...

*** Akşamüstünü biraz çamaşır yıkama asma, biraz dün mayaladığım ekmek hamurunu pişirme, kalan zamanda da  romantik bir film izleme faaliyetleriyle tamamladım.
Bugün de böyle geçti.


Dip Not:
Domateslerim olmaya niyetlendi,
Her gün heyecanla gözlüyorum.

8 yorum:

  1. ay ay ay, o çayı içmeyecektin değil mi :( kıyamam sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ama çok güzeldi çay! :))
      Gıcık oluyorum aslında, uykum kaçar korkusuyla onu yapma, bunu içme...

      Sil
  2. Biz balkonda domatesi bir türlü beceremedik, olmuyor ama biberler var ya, bu sene coştu. Dün Umut'la dedesi koca bir kase dolusu topladılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim balkonda da biberler domateslerden daha yüksek performans sergiliyor, haftada bir menemenlik biber çıkıyor. :)
      Ay aslında biber toplaması tam Umut'luk iş! yaprakların arasında saklanıyorlar, görmek için Umut boyunda olmak lazım. :))

      Sil
    2. Hahaha gerçekten, Gürol dalı tutuyor, Umut makasla şıkırt diye kesiyor mest olmuş bir şekilde :)))

      Sil
    3. Bir de makasla mı kesiyor, küçük adam yaa! :))

      Sil
  3. Endişelenmeyin Sevgili Okul Arkadaşım, uyku sorunu pek çok kişide var. Pandemiyle yaşamanın yan etkisi sanırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok, bütün suçu pandemiye atamayacağım Sevgili Okul Arkadaşım, kafa kağıdımın eskimesi de önemli bir etken diye düşünüyorum. Acaba, nüfus cüzdanı yenilemesi yapsam, işe yarar mı? :))

      Sil

Hoşgeldiniz!