16 Ağustos 2022 Salı

16 Ağustos Salı

 * Sabah 5:30'da zınk diye açıldı gözlerim. Kafamda bir ağırlık var. Tuvalete kalkmaya çalıştım, başımpilli bebek gibi sallanıyor sanki. anladım ki boynum tutulmuş, hem de hiç olmayan şekilde tam boynumun ortasından. İlaç sürdüm yattım, gevşemeye, sertleşen kasları açmaya çalıştım. Kahvaltıdan sonra bir kas gevşetici aldım, sersemledim. Neyse biraz da gevşemiş oldum.
Şimdi neresi güzel bunun değil mi? "Olmaya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi"ye bağlayayım bari.

** Dün  güzel bir film seyretmiştim. Boyun ağrısı kas gevşeticiyle az bir aman verince üşenmedim oturdum yazdım Ekmekcikız'da. 

*** Bugün bir arkadaşımızın, sevgili Y.ciğimin doğum günü vardı. Hani, yaz günü doğduğu için doğum günlerinde herkeslerin tatilde olduğu yaz çocuklarından bir tanesi daha. 
Şükür ki bu defa dört kişi de olsa bir araya geldik. Suadiye'de ağaç altı, şemsiye gölgeli bir pastanede oturup, çay, kahve içmeli, pasta paylaşmalı, sohbetli bir kutlama yaptık.



Dip Not:
İki sene önce bugünlerde bir yemek yapmışım, sanıyorum balık buğulama idi,
Marifetime belge olsun diye bu fotoğrafı çekmişim,
Efendim, yemeğe sarımsak konuluyordu ve de lezzetini artırması için de sarımsağın üzerine karanfil saplanıyordu.
Yemek nerede derseniz, "inek nerede, dağa kaçtı" tekerlemesini söylemem gerekecek, ne yazık ki...

2 yorum:

  1. ay sarımsağa karanfil saplamak ne şahane bir şey. deneyeceğim en kısa zamanda!

    bir de ben geldim bugün itibari ile. tuzla'daki blog kızıyla buluşsak mı artık?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle nefis bir lezzet veriyor, dene bence de. :)
      Blog kızı bekliyor bizi. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!