15 Ağustos 2022 Pazartesi

15 Ağustos Pazartesi

 * Kaç gündür beklediğimiz yağmura bu sabah kavuştuk. Hem de ne kavuşma! Gök gürültüsü, şimşek, yukarda bir delik varmış gibi şakır şakır boşanan sular...
Çılgın geçen üç saatin sonunda ortalık yavaş yavaş sakinleşti, sonra bulutlar dağılmaya başladı, güneş çıktı, ohh ferahladık.

** Kızım dün gece yarısından sonra mesaj atmış, tezini tamamlayıp yüklediğinin müjdesini vermiş. Sırada savunması var, o zamana dek şimdiki durumda bir tatili hak etti. 
Daha önünde uzun yolu var; eskiden -bizim zamanımızda- böyle değildi, üniversiteye girebilen bitirdiğinde öyle veya böyle iş sahibi olurdu. Şimdilerde gençler  didine didine bir hal oluyorlar.

*** Gelelim günün önemli noktasına; bugün oğlumun doğum günü. Umuyorum ki, akşam minik bir kutlama yemeği yiyeceğiz.
Onca zamanın nasıl geçtiğini idrak etmekte zorlanıyorum, doğumu daha dün gibi diyeceğim, yine haminne style laflar edeceğim.



Dip Not:
İşte doğum günü çocuğu,  
Fotoğrafta henüz on aylık, elinden tutturup adım atmaya çalışıyor,
Uykusu az, belli ki yine uyku uyunmamış ya da gecenin bir vakti diş çıkarma vb bir nedenle ayağa dikilmiş,
Artık ne maymunluk etmiş güldürmüşsek, keyfi yerine gelmiş gibi duruyor,

Hayatta hep gülecek bir nedenin olsun yavrum, şansın bol, bahtın açık olsun. 🧿
 

16 yorum:

  1. Oğlunuzun doğum günü kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  2. Kızınıza da kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocukların emeklerini çabasını bilen bir anneye, bir içten teşekkür daha ediyorum. :)

      Sil
  3. Doğum günü kutlu olsun, yüzü hep gülsün, sevdikleri hep yanında olsun. Benim kızçeyle bir günmüş araları demek ki, 84'lü bizimki, oğluş daha küçüktür. Buraya da öğleden sonra geldi yağmur, ki ne gelmek. Caddeden seller aktı, ağaçlar savruldu, hatta yolun aşağısında biri devrilmiş. Berbattı. Yarım saat sonra da durdu, güneş açtı. Antalya'da alışkınız bu yağmura fırtınaya da Ankara'ya ne oluyor, hem de yaz günü. Bu arada eğer dinlemediysen bir tüyo vereceğim Storytel'de, Mahir Ünsal Eriş'ten "Gaip". Beyti Engin muhteşem seslendirmiş, 50 küsür bölüm dinleyip bitirdim, çok beğendim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım Leylakcığım. :) Araları 1 gün ve 8 yıl oluyor bu durumda. :))

      Bugünkü hava ile dün arasında en ufak bir benzerlik yok, bugün yeniden yaz geldi. :)

      Beyti Engin'in sesini çok beğeniyorum, kitap dinlerken iyi gelen seslerden. Önerin aklımda, şimdi dinlediğim Kumdan Yürek bitince bakayım. :)

      Sil
  4. Gülüş müthiş, doğum günü kutlu olsun:) Kızınızın da kariyer yolu açık olsun Sevgili Okul Arkadaşım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her iki güzel dileğiniz için de çok teşekkür ederim Sevgili Okul Arkadaşım. :)

      Sil
  5. Nice musmutlu yıllarınız olsun hepbirlikte :) nasıl güzel gülmüş!

    YanıtlaSil
  6. sağlıkla mutlulukla nice yılları olsun oğlunuzun.

    YanıtlaSil
  7. Birlikte uzun, sağlıklı, güzel yıllarınız olsun <3

    YanıtlaSil
  8. ya ben bu fotoğrafa bakmaya doyamıyorum, o kadar güzel :) canım delikanlı, bahtı da ruhu gibi aydınlık olsun. Hep çok mutlu olsun. ilk gördüğünde bir de benim için öp yanaklarından.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakaladığım ilk fırsatta bir de senin için öpeceğim, elime fırsat geçmişken. :))

      Sil

Hoşgeldiniz!