6 Temmuz 2022 Çarşamba

6 Temmuz Çarşamba


* Sabah erkence uyandım, bugün röportaj değil de müzik dinledim. 
Ne zamandır ARTE izlemiyorum, orada yayınlanan Hania Rani'nin piyano performansını ilgiyle dinledim.

** Bugün sıcakladım, rüzgar son iki günkünden daha az esiyordu. Belki de fazla hareketli olduğum bir gündü, yemek yaptım çarşafları değiştirdim, çamaşır yıka as filan derken koşturdum durdum, muhtemelen o nedenle sıcakladım. 

*** Gün akşama dönerken, parktan dönüp annemi eve bırakıp acele hazırlandım, tam merdivenden inerken Şulem aradı "kapıdayım" dedi. Yola çıktık tam Joe'cuğumun evine yaklaşmışken mesajı geldi, "haber verin otoparkı açayım" diyordu.
Sonraki üç saat sohbet, muhabbet eşliğinde pesto, gazpaçio, roze şarap tadarak ve tabii ki Trivia oynayarak geçti.
Ne zamandır Blue grubunu toplayamamıştık, hepimize iyi geldi görüşmek, ruhen hafifledik doğrusu.


Dip Not:
Ada gezisinin ekmeğini yiyorum,
Sarı zakkum görmedim demezsiniz artık,
O ne uçucu hissi veren renktir öyle!

10 yorum:

  1. aaa trivia'da yine 1.olduğunu ve benim yine sonuncu olduğumu niye yazmadın guzum :)
    vallahi bana da iyi geldi gerçekten. çok yaşasın joe'm ve ekmekçi'm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya aslında Joe'cuğum 1. olacak gibiydi, ben nasıl oldu da kupayı aldım yine, anlamadım. :)) Bence sen kumarda kaybeden olarak, diğer cenahta kazanansın, direk. :))
      Gelecek defa buluşmasında ada sefası yapalım, artık. :)

      Sil
    2. ben erken başlamanın avantajıyla birinciliğe koşuyordum oysa sen bilek gücünle yendin hepimizi ondan :)))))) en çok bana iyi geldi, bir daha sefere daha hazırlıklı olacağım yalnız kızlar söz. Dün her işi yarım yaptım, biraz kızgındım kendime. Neyse işte. Ama ada sefası da mutlaka yapalım.

      Sil
    3. Yok yok Joe'cuğum biz çok memnun ve mes'uttuk sen hiç üzülme, birarada olmamıza vesile oldun ki, en güzeli bu bence. :)

      Sil
  2. Ne zamandır Arte izlemediğimi fark ettim ve ne kadardır televizyonda bir kaç maç dışında bir şey izlemediğimi de düşündüm düşündüm ama bulamadım. Fakat sizin menü sağlam, ve roze şarap. Vallahi çok yakıştırdım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet, bazen öyle oluyor, öyle bir rutine bağlı kalıyoruz, diğerleri geriye düşüyor. ARTE benim için arada hatırlanınca mutluluk veren bir kanal halinde. :)
      Bizim menüdeki roze "Leyla" idi, Joecuğum görünce hemen Sevgili Okul arkadaşımı andı. Şulem dedi ki, kırmızısını biz keşfettik, devamında roze Buraneroscuğumun buluşu oldu. :)
      Pek memnun kaldık doğrusu. :)

      Sil
  3. Yaşasııın ne iyi yapmışsınız, ada programına dahlim mümkün olacak mı acaba :) Sarı zakkum hiç görmemiştim gerçekten şaşırdım! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sarı demek tam doğru mu bilmiyorum, o kadar uçucu ki, ama krem değil, sarı yine de ve gerçekten çok azlar. :)
      Ada programı mı, tabii ki, ne zaman istersen, adasız olmaz. :)

      Sil
  4. Trivial Pursuit oynamayı çok severim. Bir gün ben de geleyim :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!