30 Temmuz 2022 Cumartesi

30 Temmuz Cumartesi

 * Dün gece, Bridgerton dizisinin son bölümünü de izleyeceğim diye abartınca, uyku saatimi geçirerek yattım. Dolayısıyla uykuya dalmakta zorlandım, sıcak geldi, filan falan sonuçta az uyudum.
sabah uyandığımda iyi ki güne Jamal Aliyev ve Ece Dağıstan Say'ın birlikte seslendirdikleri I Meet You isimli melodiyi dinleyerek başladım. İçim aydınlandı, günüm güzel başladı. Burada dinleyiniz. 

** Bugün egzersizimi tam süreli yapabildim, yavaş yavaş ağırlıkla olanlara da geçeceğim umuyorum.
Kahvaltıdan sonra mini AVM'mimize gittim. saat 11 olmasına rağmen hava sıcak geldi, dönüşte elimde bir iki torba vardı, bunaldım. 
Biraz mutfak işleri yaptım, biraz annemin banyosuna yardım ettim,  saat dördü buluverdik.

*** Eve gidip koltuğa yayıldım ve iki gündür bekleyen hediye filmim Karnaval'ı izledim. Kara-komik bir tarzda, günümüz genç insanının ailesiyle olan ilişkilerini tatlı tatlı anlatıyordu, severek izledim. Serdar Orçin'in oyunu ayrıca kayda değerdi.



Dip Not:
Sevgili Okul Arkadaşım'ın Likörlü Fısıltılar başlıklı nefis nostaljik yazısındaki likör kadehlerine benzettiğim, aslında sadece altın yaldızları birazcık benzeyen yadigâr likör kadehlerini takdim edeyim bugün.
İtiraf etmeliyim ki, bu kadehler aslında benim atalarımdan değil ve fakat çocuklarımın babasının büyüklerinden kalma. Dolayısıyla, onlar hakkında bir hikaye var mıdır hatırlayamıyorum hatta bilemiyorum.
Her nedense, bizim evde kalmışlar ve neredeler diye soran olmamış. Bu haliyle anısı olan objeler serisi için pek parlak bir katkı olmasa da,  belki yarın bir gün çocukların ilgisini çeker ve isterler düşüncesiyle saklıyorum.
Kim bilir?

9 yorum:

  1. kadehler ne zarif, bayıldım...

    mğzik seçimin yine şahane, bayıldım :)

    karnaval'ı bana hediye edeceksin değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadaehler inceciktir, insan dokunmaya kıyamıyor. :)

      Müzik benim de çok hoşuma gitti ve Karnaval'ı derhal gönderiyorum. :)

      Sil
    2. Şulecim ben sana bir Küba filmi gönderdim, bir ya da iki altta Karnaval da var, artık hangisini izlersen, 1 hafta sende. Gelmediyse spama bakmanı öneririm, sevgiler

      Sil
    3. Şule'nin kısmet açıldı :)))) Çifter çifter Karnaval

      Sil
    4. A iyi o vakit, gelmemişse göndereyim ben de. :))
      Kısmetimiz hep böyle olsun Leylakcığım. :))
      Öbür film de geldi bu arada, onu sonraya saklıyorum. ;)

      Sil
  2. Kadehleri değil de asıl tepsiyi beğendim ve bir anısı var mı siye merak ettim, renkleri ne kadar güzel, koyu mavisiyle bakırın uyumu! Nakahat evresini lütfen hafife almayın <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tepsi, çok sevdiğim bir hanımefendinin armağanı C.ciğim. :)
      Bugünkü postta tam boy fotosu ve hatırladığım kadarıyla anısı var. ;)

      Sil
  3. Daha yazıyı okumadan fotoğrafı gördüğümde kesinlikle bunlar bizimkilerle akraba dedim Sevgili Okul Arkadaşım, belki de aynı ellerden çıkmadır kimbilir:) Ben de tepsi konusunda C. ile aynı fikirdeyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Sevgili Okul Arkadaşım, bana da akraba gibiler hissini verdiler. Yine de sizin takım daha albenili sanki. :)
      Tepsiyi severek kullanıyorum, iki kişilik kahve ikramı için mükemmel oluyor. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!