2 Temmuz 2022 Cumartesi

2 Temmuz Cumartesi

Bugün hava sıcaktı ya da bana öyle geldi, üstelik poyrazdan esen rüzgar olmasına rağmen ter döktüm.

* Sabah yataktan hızlı kalktım sanırım, başım döndü. Daha önce de olmuştu, boynum tutulduğunda başım ağrıyor, döndüğü de oluyor. 
Bugün herşeyi biraz ağırdan aldım, dinlenmeye çalıştım. Kahvaltıdan sonra uzanıp biraz kitap okudum, uyuklamışım.

 ** Son senelerde ne çok cenaze töreninde bulundum, vedalaşmalar ne kadar çoğaldı...
İkindi namazında kalktı E. Amcanın cenazesi. N. teyze çok üzgündü, D.ciğim metanetliydi.
Pandemi döneminde görüşemediğimiz çok arkadaş oradaydı, hüzünlü buluşmalar dönemi... 
Daha ne denir?

*** Caddenin cumaretsi kalabalığına girmemek için trenle gidip döndüm, aralarda epey de yol yürüdüm. Hava sıcaktı, bunaldım eve gelince şeftali kesip üzerine bir kaşık dondurma ekledim güzel oldu, serinledim.



Dip Not:
Dondurmanın altındaki şeftali,
Oğlum bu yassı cinsi ilk gördüğünde aa, donat şaftali demişti, bizim evde adı öyle kaldı.

6 yorum:

  1. biz de geçenlerde benzer bir şeyi konuştuk: yaş aldığımızı katıldığımız cenaze törenlerinin artmasından anlıyoruz artık. yaşıtlarımızın anne-babaları, amcalar, halalar, teyzeler...ne diyelim yine de sıralı ölüm versin Allah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba bu durumda tek teselli "sıralı ölüm" teması oluyor, çünkü aralarda arkadaşlarımızdan da kaybettiklerimiz oldu, çok acı... :((

      Sil
  2. Bugün benim de sevdiğim bir arkadaşımın yakınının cenazesi vardı ve kızcağız Türkiye'deki cenazeye yetişememiş tabii doğal olarak, üzgündü. Onun yerine benimle yürüdü uzun uzun, konuştuk havadan sudan. O an annesi aradı, biz burada akrabalarlayız, asıl sen orada yapayalnızsın deyince arkadaşım da bana bakıp "yalnız değilim" dedi telefondaki annesine... İçim çok acıdı.. Öyle işte.
    Şeftali kokusu şimdi sızlayan burnuma geldi ama ne iyi geldi.... Hayat böyle işte, bir yanda şeftali, bir yanda ayrılıklar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın içi acımaz mı C.ciğim, öyle işte...
      Ama o şeftali de nasıl kokuyor bir bilsen! Mutfağa giriyorum, kanat takıyorum. :)

      Sil
  3. Geçen gün düşündüm ben de, "Son 10 yılda ne çok eksildik..."

    Allah kalanlarımıza sağlıklı, güzel ömürler nasip etsin inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden arkadaş düğünlerinde buluşurduk, yakınlarda büyüklerin cenazeleri sıraya girmeye başladı. Uyum sağlamak zor gerçekten.

      Sil

Hoşgeldiniz!