14 Temmuz 2022 Perşembe

14 Temmuz Perşembe

Bir "nasıl akşam oldu anlayamadım" gününü daha geride bırakıyorum.

* Zamanın akışını hızlandıran işlerin bir kısmı mutfaktaydı. Kahvaltıydı, yemekti, salata yapmaktı, ekmek hamuru yoğurmak ve pişirmekti derken günün yarısı öylece geçti.
Annemin banyosu, tırnaklarının kesilmesi de en az bir saati doldurdu. 
Oğlum ziyarete geldi, pasaport yenileme zamanı gelmiş, fotoğraf çektirmek için mahallemizdeki çocukluğundan beri gittiği fotoğrafçıyı tercih etmiş.

** Şimdi gelelim günün iş olmaktan ziyade eğlencesi yüksek etkinliklerine:
Uluslar Ligi Kadın Voleybol takımlarının maçlarından bugün İtalya - Çin maçını yarım, Türkiye - Tayland maçını tam seyrettim. Heyecan doruktaydı.
Dün başladığım Polonya dizisini bitirdim. İlk bölüm bittiğinde daha sıradan bir konu beklemiştim, devam edince eğlenceli sayılabilecek bir dizi olduğuna karar verdim. Seyrettim bitti bile. 
Ha bu arada, dizinin adı Królowa / Queen, daha çok ayrıntı için buyrunuz. 

*** Sevgili blog arkadaşım Köşenin Delisi 'nin bir öyküsü Yazı - Yorum isimli internet edebiyat dergisinde yayınlandı. 
Artık kendi ismiyle yazdığına göre yazarımızın adını da buraya ekleyeyim, Elif Derviş'in öyküsü, kapağında Selim İleri'nin bulunduğu sayıda. Dergi kapaklarının üstüne tıklayıp o sayıyı indirip okuyabiliyorsunuz.



Dip Not:
Tam ben uykudan uyanmış,
Mahmur mahmur gerinirken,
Fotoğrafımı çekmekle uğraşan da kim ola?


4 yorum:

  1. Oğlunuzun tercihi ne kadar hoş; ben çok değerli buluyorum böyle incelikleri. Doğup büyüdüğümüz mekanlarla, ilişki kurduğumuz insanlarla o huzurlu/mutlu bağı sürdürmek <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklar, doğduklarından beri aynı evi ve mahalleyi biliyorlar. Onca zaman içinde değişmeyen pek az şey kaldı, kendileri de artık buralarda değil mesela, ama sanırım anne evine ait referanslar yerli yerinde duruyor ve bu onlar için önemli. :)

      Sil
  2. ben de sabah ilk iş okumuştum Elifimizin öyküsünü. Ne güzel yazmış yine di mi?

    queen çekmemişti beni. başlayayım o halde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Queen ilk bölümde biraz "anladım şimdi şöyle olur" havasındaydı, sonrası hafifi sürprizli ve hoş devam etti. Seyredilir yani.:)

      Sil

Hoşgeldiniz!