30 Haziran 2022 Perşembe

30 Haziran Perşembe

Bugün herkesin ağzındaki ortak söz şuydu, "nem arttı, bugün terliyorum". 
Eh, olacağı buydu! Yarın Temmuz'un 1'i, değil mi?

* Bir süredir her hafta yeni bölümünü kaçırmadan izlediğim program, Hayatımın Listesi. 
Bu sabah Melikşah Altuntaş'ın konuğu Zuhal Olcay'dı. Ne filmler ne müzikler hatırladım sayelerinde, keyifli bir sohbetti, pek memnunum dinlediğime. Linki şöyle bırakayım.  

** Bugün yine bir hastane günüydü bizim için, annemin bir türlü düzelemeyen demir eksikliği anemisi için bir hematolog doktora gittik. Muayeneden sonra, damardan serumla verilecek bir demir uygulaması için, bulunduğumuz hastanenin  acil servisine gittik. İşlemleri tamamlayıp triyajda sıramızı bekledik, sonra anneme serum verildi, bugünlük işler tamamlandı.
Hastanede onca iş ve işlem arasında kısmen gerginlik içindeyken hayatımda ilk kez karşılaştığım vezne görevlisi genç bir hanımın gayet içten bir edayla söylediği "ne kadar hoş giyinmişsiniz, çok yakışmış" iltifatı beni benden aldı, birden bütün yüz kaslarım gevşedi. Bana sorarsanız sıradan bir kapri pantalon  ve sade bir tişört giymiştim oysa.

*** Hastane sonrası kardeşimin evine gittik, zaten oldukça yakınındaydık. Önce karnımızı doyurduk, akşamüstü oğlum bizi almaya geldiğinde de çay partisi yaptık, keyiflendik.



Dip Not:
O bir, oo biiir sun flower!
Evet, yolunu gözlediğim çiçeğini açtı sonunda, mutluyum.
Ve fakat sabah ben evden çıkmadan goncaydı, şimdi moon flower kıvamında.

14 yorum:

  1. "ne kadar hoş giyinmişsiniz, çok yakışmış" cümlesinin yaşandığı anı ve karakterleri yazınızı okurken elbette gözümün önüne geldi, sıcaklığı yansıdı ve onu bu günün en güzel anı olarak kayda geçtim Sevgili Okul Arkadaşım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten, günün "o" anı idi ve içimi ısıttı, Sevgili Okul Arkadaşım.:)

      Sil
  2. Vezne görevlisi zevkliymiş, kime iltifat edeceğini biliyormuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman efendim, bir iltifat da Leylakcığımdan geldi. Hoop havada kaptım ben de. :))

      Sil
  3. Aman da aman, aman da aman, kimler teşrif etmişler dünyamıza :))) Vallahi açmayacak sandım. Rahatladım bir.
    Vezne memuru kendini acilen klonlasın birşey yapsın, nesli tükenmek üzere!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açmaz mı hiç, senden geldiler, onca yoldan hem de. :))
      Çok haklısın, insanlar özellikle pandemi döneminde o kadar içe döndüler ve kendileriyle meşguller ki, başkasıyla ilgilenmez oldular, ne yazık ki. :(

      Sil
  4. İltifat almak her zaman için güzeldir. Çiçekte muhteşem. Bende 3 gündür hastanede idim Allah eksik etmesin ama düşürmesinde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, geçmişler olsun, şifalar diliyorum.
      İltifat da çiçekler de dünyanın iyilik hallerinden, değil mi? :)

      Sil
  5. yaaa ne güzel açmış çiçeğin :) benimki de demleniyor şimdi, gelecek yaz güneş gibi doğacak :)

    iltifat karşısındaki halini anlayabiliyorum, bugün biz de yürürken Mudanya'da sokaktan geçen bir kadın ablama "elbiseniz ne güzel ve size ne çok yakışmış" dedi, hepimiz ne çok mutlu olduk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen o tohumları bahçe için saklamakla çok iyi yaptın Şulem, bol güneşle coşacaklar, eminim. :)
      Demek ki, bu günlerde insanlar yek diğerini düşünmek konusunda cömert düşünmeye ve davranmaya başladılar diyorum. Ne güzel! :))

      Sil
  6. Ayyyy ben bu yazıyı atlamışım. İlk önce açan çiçek çok güzel, sen balkonda filan yetiştirmiyorsun anladığıma göre. Keşke ben de içeri alsaydım. Akıl edemedim. Ama ne kadar güzel ne kadar alımlı, nazarlar uzak olsun.
    En gergin halleri bir anda resetleyen güzel bir söz ne kadar değerli değil mi? Ben de Cuma günü hava alanında, yer hostesinin bakımlı özenli fuşya tırnaklarını çok beğenmiş ve kendisine söylemiştim. O yorgun yüz ifadesi bir salisede uçmuş yüzünde güller açmış bana teşekkür etmişti. Sonrasında ben ondan daha mutlu dolaştım ortalıkta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok, balkonda benim çiçeğim, ama bizim balkon demirli değil, beton çevreli, o nedenle iç mekan gibi görünmüş olabilir. Sadece balkonda tutmak bile yetmiyor, her sabah güneşi daha çok göreceği yere çekiyorum bir de. :))
      Ah, iltifat almak özellikle beklemediğin bir anda, insanı acayip yükseltiyor ve haklısın, iltifat etmek de ruha iyi geliyor, çünkü başkasındaki bir hoşluğu görmek de bir beceri hali. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!