23 Haziran 2022 Perşembe

23 Haziran Perşembe

Sabah bulutlu, öğlende güneşli, öğleden sonra bunaltıcı bulutlu basınçlı, akşamüstü yağmurlu bir gün geçirdik.

* Bugün annemin temizlik günüydü. Aksi gibi elektrik süpürgesinin çöp torbası dolmuş, yedeği kalmamış. İş başa düştü, mahalledeki servislere bakayım bulurum belki düşüncesiyle yola düştüm, buldum da.
Satıcıya makinenin fotoğrafını gösterip buna göre istiyorum dedim, üstüste yığılı bir çöp torbası kulesini karıştırdı adamcağız, içlerinden bir tanesini çekti çıkardı, bu olur dedi. Ya olmazsa dedim, değiştiririz abla cevabını aldım, eve döndüm, denedik ve olmadı! Haydiii, tekrar gittim, yeniden o yığın kurcalandı, bulunamadı, arabada vardı, o da serviste, öğleden sonra gelir dedi. Yüz ifadem umutsuz görünmüş olmalı ki,  yakınsa ben getireyim dedi, gerçekten iki saat sonra doğru çöp torbası geldi.
Tabii, bu arada temizlik yapılabilsin diye evdeki elektrik süpürgesini anneme çıkardım. Anneme de günlük aksiyon oldu bu gel, git, taşı işleri.

** Gün elektrik süpürgesiyle başladı ya, öyle devam etti, evde bir fasıl beyaz meleği  çalıştırıp şöyle bir evin tozlarını aldım. Makine işine girmişken çamaşır yıkadım astım. Bir de akşam yemeğini ayarlayınca, nihayet ayağımı uzatıp oturdum ve hafta başında başlayıp yarıladığım Kuş Uçuşu dizisinin kalan dört bölümünü bitirdim.
Akşamüstü oğlum geldi, biraz sohbet ettik. Akşam yemeğine annem de geldi, üçümüz birlikte yedik.

*** Gece Prime'da The Upside / Olacak İş Değil  filmini izledim.
Film, gerçek bir hayat hikayesine dayalı bir öykü ve daha önce Fransızlar tarafından Intouchables adıyla çekilen filmin, yeniden çevrimi.
Duygusal ve eğlenceli filmdi, iki saat aktı geçti.



Dip Not:
Karanfil, balkondan, tazecik, kokulu...
Seyrederken Yeni Türkü'nün Karanfil'ini mırıldanmak serbest...

4 yorum:

  1. Karanfil kokusuna bayılırım, rengi de güzelmiş.
    Elektrik süpürgesinin toz torbasını hep yedekli tutuyorum, internetten de alınabilir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu da güzel Mehtapcığım, mis! :)
      Ben de aslında yedekli giderim, ama annemin evindekiler bazen dikkatimden kaçıyor.

      Sil
  2. blogunun her çiçek fotoğrafına deliren çiçek delisi yorumcusu geldi :) ama çok güzeller, ne yapayım :)

    filmi ben de izlemiştim. şaşırtmayan ama hoş bir filmdi diye aklımda kalmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın! Yaz tabii yaa! Paylaştıkça çoğalıyor sevdiğimiz şeyler. :))

      Evet film hoştu, acaba dedim Fransız yapımı olanı da mı seyretsem bir ara? ;)

      Sil

Hoşgeldiniz!