18 Mayıs 2022 Çarşamba

18 Mayıs Çarşamba

 Yağmur tam da beklenen saatte atıştırmaya başladı, sabahta güneşli olan hava öğlenden sonra kapattı, sıcaklık derece derece düştü, bu gün de böyle.

* Bugünü daha çok ev içi işlerle meşgul olarak geçirdim, annemin banyosu, biraz alış veriş, biraz yemek işleri...
Öğleden sonra kızımla görüntülü konuştum, özlemiştim, biraz hasret gidermek gibi oluyor görütülü konuşma, birazcık tabii ki...

** Günün bana ait iki saatini Ekmekcikız'da son yolculuğun keyifli bir gününü yazmaya ayırdım. 

*** Şimdi de bir kaç gündür dilime takılan bir Cem Adrian şarkısını tekrar dinliyorum; Kül. Şarkıda Cem Adrian'a Mark Eliyahu eşlik ediyor. 



Dip Not:
Arkadaşım N.ciğimin Bodrum'daki bahçesinden bir demet yasemen sizlere,
Kokusu gelmiştir umarım,

8 yorum:

  1. ne etkileyici bir sesi var değil mi bu çocuğun? bu şarkı da ayrıca güzel.

    gerçi ben bir demet yasemen'i dilime doladım, sayende şu an ama olsun
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dola dola! :)) Ne güzel şarkıdır o, hele de Zeki Müren söyleyince. :)
      Cem Adrian'a çocuk dedin ya! :))) Gerçi, artık bize göre herkes çocuk. ;-)

      Sil
    2. Vallahi bana da çocuk gibi geliyor, bakışında bir masumluk var o çocuğun.. Mark Elijahu ise beni ağlatıyor.. Ağır geliyor.
      Yasemenler aaaaah. Bir tane aldım sardırayım diye ama kışı çıkaramaz burada, saksıya diktim iyi mi ettim kötü mü bilmiyorum, öyle özlemişim kokusunu.. (Egzotik çiçekler bölümünden aldım hahahaha, nohutu da oryantal raftan alıyorum zaten..)

      Sil
    3. İyi peki, çocuk olsun! Sizi mi kıracağım? :))
      Saksıda yasemen olur bence, bu yazı çıkarsın, sonra biraz budar bakarsın büyümeye niyeti var mı? Belki, korunaklı bir yer bulursan köklenir, büyür gider egzotik bitkin. Belki de sana bir limonluk lazım, ne dersin? ;-)

      Sil
  2. ah evet kokusu anında geldi yasemenin. Cem Adrian seviyorum ama her zaman dinleyemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısının Joecuğum, Cem Adrian'ın bazı şarkılarını dinlemek farklı bir ruh hali istiyor, bazen. :)
      Yasemen yaa, kokusu gelmez mi? :)

      Sil
  3. Havadaki çiçek kokuları bu mevsimde dayanılmaz güzellikte. Yaseminler iç açıcı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlara şimdi güller de eklendi ki, ooohhh! :))

      Sil

Hoşgeldiniz!