28 Nisan 2022 Perşembe

28 Nisan Perşembe

Bugün poyraz esiyor, ohh mis gibi hava, insanı dinç tutuyor. İstanbul'un en sevdiğim rüzgarı, poyraz.

* İlk yarısı koşturmacalı, ikinci yarısı daha sakindi günün.
Sabah bizim evde temizlik başlamışken,  annemin güne başlamasına destek ve  fizyoterapisti geldiğinde  egzersizlerine daha sonraki günlerde yaptırmak üzere gözlemcilik yapmak derken öğleni buluverdik.
Öğlen saatlerinde bi koşu Kadıköy'e gidip geldim,  Ekmekcikız anlatıyor.

** Sonrasında evde bir kaç iş yapıp, dinlenmek üzere ayağımı uzatıp oturdum, müzik dinledim.
Müzik dinlemek demişken, uzun zamandır söz etmediğim bir radyo yayınıyla buluştum yeniden. Kış aylarında uzunca bir süre yayına ara verdiği için Nuhun Gemisi'ni adeta unutmuştum. 
Bu sabah yeni yayın başladı mı düşüncesi aklıma düşünce, kardeşime sordum. Meğer arada yeni yayın oluyormuş, konuk DJ lerin seçtikleri çalınıyormuş. 
Böylece, öğleden sonram şenlendi, bir kaç yayını arka arkaya dinledim. 
Şimdi bunları yazarken hem konuk DJ hem diş hekimimiz olan M.A.'nın caz konulu seçtiklerine kulak veriyorum.

*** Günün diğer zamanlarında bir arkadaşımın doğum gününü kutlama, hasta hatırı sorma, çocuklardan haber alma konuşmaları yaptım. Bir de boğaz kıyısındaki erguvanları görmek için plan yaptım. Başarılı olursa yazacağım sonucunu.



Dip Not:
Bazı lale tarhlarının etrafında dikilmiş Arap Sümbülleri,
Hafifçecik kokuları da var, daha doğrusu ben öyle aldım,
Kardeşim ve annem yok koku dediler.

4 yorum:

  1. Ben de bu çiçeklerin adı ne diyordum Arap Sümbülü imiş,çok teşekkür ederim öğrenmiş oldum..Ben de kokladım ama pek koku alamadım. Bu günlerin koku şampiyonları mor salkımlar.. şahane kokuyorlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Sevgili Komşum, bugünlerde mor salkımlar şahane kokuyor. :)
      Belki de benim zihnim "sümbüldür, kokar" deyip kandırıyor beni. :))

      Sil
  2. bak işte sen atlayınca ben de atlıyorum nuh'un gemisini :)

    arap sümbülleri de ne güzel değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa! Hem de ne uzun süre atlamışım, olacak iş mi? Hep bu geçtiğimiz kışın zorluğu yüzünden işte, hep! :))

      Sil

Hoşgeldiniz!