1 Aralık 2021 Çarşamba

1 Aralık Çarşamba

Buz gibi bir sabaha uyandık, gece karayel fena esmiş, Aralık ayı başladı kış geldi diyerek konuyu bağlayayım.

* Bugün ne olmuştu diye zihnimi şöyle bir yokladım. Günün önemli olayı annemin fizik tedaviye başlamasıydı. Kardeşimle birlikte götürdük annemi, çünkü adım atarken ağrı girdiği için hastane içinde  sandalyeyle dolaşmak lazım, o bir yana evden gitmek bile seremoniyle oluyor. Yaşlılık zor, yaşlılıkla birlikte tedavi işleri de zor. 
Annemin fizik tedavisi sırasında biz kardeşimle mahallede yürüdük. Fırsattan istifade son iki senedir mahallede keşfettiğim arabaya çıkmaz yayaya gizli geçitli yolları da eski bir bizim mahalleli olan kardeşime gösterdim.

** Öğleden sonra bir tur da Elektracığımın  deyişiyle "kendime bahane iş yaratıp sokağa fırlama" eylemi gerçekleştirdim, aman günün yürüyüşü eksik kalmasın!
Biraz çocukların kedi muhabbetine dahil oldum. Konu şu, oğlum işyerinin kedisinin fotoğrafını göndermiş. Kızımı Belçika'da sokakta kedi  olmadığı için kedi hasreti basmış. Ben yürürken, onlar pıtır pıtır mesajlaştılar, pek çoğu anlayamadığım kısa kelimeler ve harf dizilerinden oluşuyor. Neyse, ben özetle konuyu yukarıda aktardığım haliyle öğrenmiş oldum. 

*** Akşamüstü geçende A. Ç.'cuğumun blog kızları grubunda paylaştığı filmi izleyerek geçirdim, "Beni Çok Sev". Çok acı ve dokunaklı bir konusu vardı, oyuncular çok iyiydi, sadece sona yakın intikam sahnesi bir Güney amerika hikayesi tarzında ve fantastikti diyebilirim. Buna rağmen seyre değer bence. 

 


Dip Not:
Bugünkü yürüyüşten,
Halen direnen, düşmeyen son yapraklar,

10 yorum:

  1. annen başladı fiziğe ha? hadi şifa olsun inşallah :)

    ben de seyrettim beni çok sev'i. bana biraz fazla uzun geldi bir de fazla dram. ama güzeldi yine de. oyunculukları özellikle çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film bana neden uzun gelmedi diye düşündümönce, anladım ki, akşamları anamla dizi seyretmek talimi nedeniyle uzunluk ve sabır ölçülerim değişmiş. :))
      Haklısın dramı ağırdı, ama hayat da öyle biraz...

      Sil
  2. Annene şifa olsun ekmeçim, dilerim faydasını görür. Benim kol ağrısı halen devam, anlaşıldı Cuma iğne yiyeceğim.
    Beni Çok Sev'i ben de izledim, Antalya'da çekildiği için daha çok ilgimi çekti, pek çok mekan tanıdık. Zeytinköy meşhurdur filmdeki bahsedilen konuyla. Daha ziyade Roman vatandaşlar oturur. Şimdilerde biraz kentsel dönüşüm falan değişti.
    Ben de bugün yürüyüş planlamıştım ama rüzgar vardı yarına erteledim, umarım yarın becerebilirim.
    Çok sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sen de iğnenin faydasını görürsün Leylakcığım.

      Antalya olduğunu anlayınca, özellikle havadan çekilmiş şehir ortası gibi duran gecekondu mahallesini görünce merakım depreşti. Zeytinköy'ü araştırdım, öğrendim biraz. Sanırım yönetmenin Zeytinköy ile bir bağı var, sonunda oraya dair bir adama vardı.
      Keyifli yürüyüşlerin olsun cancağızım. :)

      Sil
  3. Dilerim annenizin sorunları tez zamanda çözülür Sevgili Okul Arkadaşım. Fotoğraftan yansıyan renk cümbüşü çok hoş, fark eden ve çekene de alkış:)
    Ve nedense uzun süredir film ve dizi izlemeyen, bu anlamda bir istek içinden fışkrmayan ve bu halini nakarata bağlayan bir şahısım ben, arızalandım mı diye de düşünmüyor değilim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz Sevgili Okul Arkadaşım, umarım anacığım kısa zamanda biraz rahata kavuşur. :)
      Yapraklar orada duruyor, hep görebilelim diye fotoğrafa taşınıyor, doğanın akışı karşısında elden gelen bu. :)

      Valla, bu dönemde hepimizin ayrı bir arızası oldu, bitecek eninde sonunda.

      Sil
  4. Annenize acil şifalar dilerim. Filmi geçen akşam izledik. Bazı sahneleri gereksiz uzun ve donuktu, senaryo anlamında konu çok iyi yakalanmış olsa da, gene de bir tat eksikliği vardı. Genel olarak beğendim filmi. Sinemada seyretmeyi özlediğimden olsa gerek, bir keşkem kaldı elbet.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem adına teşekkür ederim Evrenciğim. :)
      Film konusunda haklısınız, tam olamamış bir hali vardı belki, ancak bana birikmiş bazı şeylerin ancak bu şekilde anlatılabileceği duygusunu verdi. Oyuncular çok iyiydi. :)

      Sil
  5. Şİfa olsun, tez vakitte şifasını görsün anneciğin.
    Bir bahane yaratıp sokağa fırlamak en güzeli. Benim bugün bahanem lahana oldu mesela :P
    Film iyi gidiyor gidiyorrr, sonunda tam da dediğin gibi bir süper kahraman filmine dönüşüyor sanki. Songül Öden'in oyunculuğu çok güzel. Bİr platformda yayınlanan Şeref Bey dizisindeki tiplemesiyle filmde arz-ı endam eyleyince biraz şaşırdım sadece :) O dizide de Haluk Bilginer'in karşısında şahane oynuyor. Dizi çooook şahane değil, biraz dağınık, ama Haluk ve Songül iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bu platform dizilerine de yetişemez olduk. :))
      Fekat yönetmenin o mahalleyle bir bağı var sanıyorum, belki gerçek hayatta yapamadığını filmin sonunda yapıverdi.

      Annem için iyi dileklerine teşekkür ediyorum. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!