28 Kasım 2021 Pazar

28 Kasım Pazar

Sabaha karşı yağmur, sabah lodos, öğleden sonra parlak güneş, akşamüstü ışıklı günbatımı, böyleydi bugün.

* Dün gece uykum ikiye bölündü, dünkü uzun yürümeler nedeniyle yorgun argın hemen uyumuştum. Gecenin 3'ünde uyanmışım, tekrar uyuyana dek 5'i bulmuş saat. Sabah yorgun ve mutsuz denebilecek kadar isteksiz uyandım. Yağmur yağıyor, şemsiyeyle yürüyüşe üşendim. Bağrıma bir boğa oturmuş hissine karşı verdiğim mücadeleyi bir iki saat sonra kazandım, sonunda.

** Yemek yaptım, annemin banyosuna, çamaşırlarının yıkanmasına mübaşeret ettim, evdeki çamaşırları astım derken biraz yoruldum. 
Dinlenmek için bir kahve yapıp oturdum ve önce Barış Özcan'ın kanalındaki yeni videoyu izledim, beyinle ilgili yeni teorileri anlamaya çalıştım. 
Devamında ARTE'de yazın Paris'te kaydedilmiş bir Sting konseri izledim. 
Yetmedi DW Türkçe'de bir belge-haber izledim, Kafkasya'dan Türkiyi'ye göç etmek zorunda kalan Çerkezler anlatılıyordu. Bilmediğim pek çok bilgi edindim, burada. 

*** Dışarıdaki ışıltılı güneşin çağrısına daha fazla dayanamadım, günbatımını seyretmek üzere Suadiye sahiline indim. Tahmin ettiğim gibi çok hoş bir günbatımı oldu.
Lodos havayı temizlemişti, adaların arkasından Yalova sahilleri gözüküyordu, belki bulutlar inmeye başlamasa Uludağ bile gözükecekti.


Dip Not:
Efendim, bu çalışmamın adı "güneşin binip gittiği şilep"
Fotojenik şilep, tam güneş inerken kadraja girince böyle oldu.

10 yorum:

  1. Benim burada hiç ışıltılı güneş filan yoktu. Aksine. Kalın gri bir gökyüzü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa! Demek bu kadar yakın sayılacak mesafede bile bulutlar bu kadar etkili olabiliyor.
      Fakat, bugün burası da gıpgri bile değil kapkara. :(

      Sil
  2. şahane bir an'a tanıklık etmişsin ekmekçim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yürürken bir ara yetişemeyeceğim sandım, neyse tam zamanında doğru yerdeydim ve çok mutlu oldum. :)

      Sil
  3. Aaa, çerkesleri biz de izledik :)
    Senin şu kendini kandırıp kandırıp dışarı atmanı hem çok kıskanıyorum, hem çok takdir ediyorum. Valla bravo <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim takdirlerine Elektram. :)
      Dün epey zorlandım aslında, seviyorum dışarıda olmayı, başarımın anahtarı o sanırım. :))

      Sil
  4. Öncelikle gazanız mübarek olmuş, sevindim:)

    Sting konseri bizde mi yaşlandık yoksa dedirtse de mekân- sükunet çerçevesinden bakınca hoş bir konser akşamı yaşatıyor, şarap çağırma ihtimali var bence, fakat link vermemişsiniz Sevgili Okul Arkadaşım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız link vermedim ona, aynı paragrafta arka arkaya link olunca sevimsiz olacak gibi gelmişti.
      Buraya ekleyiversem kabul olur sanırım, Sevgili Okul Arkadaşım. :)
      https://www.arte.tv/en/videos/105870-000-A/sting-at-the-pantheon-in-paris/

      Sil
  5. Şu fotoğrafa kalbimi bırakıyorum. Hatta çalabilir miyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, çalmak neden? Buyrunuz efenim. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!