12 Kasım 2021 Cuma

12 Kasım Cuma

 Güneşli ve serin günler serisi devam ediyor, sevdiğim havalar, menunum.

Sabah, sosyal medya bakınması sırasında Hüsnü Arkan'ın bugün yayınlanan bir şarkısına denk geldim. Didem Madak'ın "Beni Anla" şiirinden Hüsnü Arkan bestelemiş şarkıyı, Yasemin Göksu'yla birlikte seslendirmişler, Yasemin Göksu'yla bu şarkıda tanışmış oldum. Bir kaç kez üstüste dinledim, siz de dinlemek isterseniz burada. 

** Günün devamı sıradan ve rutin hareketlerle geçti. Pazar alışverişi, sebze meyve yerleştirmesi, annemle haftalık yemek programlama konuşmaları, akşam yemeği için mantar sote hazırlamak gibi...
 Akşamüstü pek çok telefon konuşması yaptım arkadaşlarla. Bugünlerde mesajla haberleşme konusuna biraz mesafeli durmaya çalışıyorum. Gerçeklik duygusunu azalttığını düşünüyorum. İnsanların sesini duymak, ruh halini anlamak için daha gerçekçi. Bunu da günün düşüncesi olarak yazmış olayım buraya.

*** Bu günlerde gün batımından hemen sonra, ay, jüpiter ve satürn her biri bir üçgenin köşelerinde dururmuşcasına poz veriyorlar gökyüzünde. hava açık olduğu için rahatlıkla seçiliyorlar, çok hoş.
Bir de bugün gün batımı kırmızılı olmuş, keşke sahilde olsaydım.



Dip Not:
Pazardan kocayemiş aldım,
Aslında Burgazada'ya gidip yürüyüş yaparken elimizle toplayıp yemek vardı,
Denk düşmedi, 
Bu sene de böyle olsun.

10 yorum:

  1. Bloga yazı yazdım, buraya geldim ve ne göreyim, Ekmekçimle pişti yapmışız :)
    seviyorum kızım seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de dinledim şarkıyı, üçleme olmuş : Ana-Kız-Kutsal Ruh :)))))
      İkinize de sarıldım :))

      Sil
    2. Piştiii! :))
      Kalbimiz bir Şulem. :)

      Sil
    3. Leylakcığım, nereden aklına geldi, bu eğlenceli tanım?
      Ana kız Kutsal Ruh! :)))

      Sil
  2. Şule'den buraya geldim bu güzel şarkıyı ikinizde paylaşmışsınız yaa ne güzel bayıldım. Ama ben bu yemişi ilk kez gördüm fotoğrafı inceliyorum. ne şahane bir rengi varmış biraz araştırayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelebekciğim,
      Marmara bölgesinde sık rastlanır kocayemişe, baharda çiçekleri de çok hoş beyaz zarif açar. bak bakalım, bulacak mısın sizin oralarda. :)

      Sil
  3. Şarkıyı ikileyenleden biri de ben oldum, çok da iyi oldu, bloglardan almasam haberi, daha doğrusu hazıra konmasam yoksun kalacağım kesindi, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz böyle çift dikiş gittikçe, habersiz kalmanıza imkan olmayacak pek, Sevgili Okul Arkadaşım. :))

      Sil
  4. Şarkıya bayıldım, Yasemin Göksu'nun sesi ve yorumu muhteşem, tanımıyordum kendisini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpilciğim,
      Ben de yeni tanışmış oldum, takip ederiz bundan böyle. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!