27 Eylül 2021 Pazartesi

27 Eylül Pazartesi

 Bugün güneşli bir gündü, arada sert esiyordu, bulut var mıydı, emin değilim.

* Günün büyük kısmını yakınımızdaki hastanede geçirdik annemle. saat 13 gibi evden çıktık, yürüyerek parktan geçtik. Sonrası saat 17'ye kadar bekleme, görüşme sarmalında geçti.
Tahlil sonuçlarını doktorumuza gösterdik, gastrologla konuşmak üzere bekledik, iki doktorun ortak "endeskopi yapılsa iyi olur" kararı sonrasında, kardiyolog onayı almak üzere yeni bir muayene sırası bekledik, ardından PCR testi işlemleri yapıldı, yarın sabaha nasıl hazır olunacağı konusunda bilgiler aldık. 
İşler bitince eve kendimizi atıp, karnımızı doyurduk ve ayaklarımızı uzatıp dinlendik.

** Akşamüstü Romanoffların 8. bölümünü de izleyerek, 1. sezonu bitirdim. Gerçi henüz ortalarda 2. sezon gözükmüyor, belki de lafın gelişi 1. sezon demişlerdir. 
Her biri yaklaşık uzun metraj film uzunluğunda ve dünyanın çeşitli yerlerinde geçen öyküleri ilgiyle izledim. Hiç vakit öldürme gibi değildi, memnunum.

*** Blu TV'de "İlk ve Son" isimli bir dizi oynuyor. Yönetmen ve oyuncular ilgimi çekiyor. Belki, fırsat olursa, bundan sonra onu izlerim. Sonbahar yavaştan ayak seslerini duyurmaya başladığına göre seyir sezonu geldi demektir. 
Bu sabah erken uyandığımda müzik dinlemek yerine Nilay Örnek'in "Nasıl Olunur" podcast serisinden Oya Baydar'ı dinledim, zaten dün de Aydın Engin'i dinlemiştim. Takım tamamlandı.



Dip Not:
2019 yılındayız, 28 Eylül Cumartesi, 
Pikniğe gitmişiz dönüyoruz, 
Batan güneş arabanın dikiz aynasına yansıyor, 
Işığın kızıllığını yakalamaya çalışıyorum.

6 yorum:

  1. endoskopi mi olacak şimdi yarın sabaha? ay şimdiden geçmişler olsun canım

    ilk ve son beni çok sarmadı ama atlaya zıplaya izledim yine de. dene bir bakalım :)

    aydın engin'i ayrı oya baydar'ı ayrı severim. nasıl kaçırmışım ben bunu? hemmen dinleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canikom, oldu bitti bile. Sağolasın. :)

      Hee, demek öyle diyorsun İlk ve Son için, dur bakalım, fırsat bulursam bakarım.

      Dinle dinle, seveceğinden eminim. :)

      Sil
  2. Geçmişler olsun. İnşallah güzel haberler alırsınız.

    Poscastlere ben de bir bakayım. Dinlemek iyi geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Şebocuğum, haberler iyi şükür. :)

      Ben de seviyorum podcastları, radyo dinlemenin bir başka hali gibi.

      Sil
  3. Geçmiş olsun, temiz sonuçlar olsun inşallah.
    İlk ve Son ilk üç bölüm zor seyrettim.
    Podcast lere bir türlü alışamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Mehtapcığım, çok şükür diyeyim. :)

      Bak sen de Şule gibi sevmemişsin, İlk ve Son'u, neden acaba?

      Sil

Hoşgeldiniz!