20 Eylül 2021 Pazartesi

20 Eylül Pazartesi

Bugün hava sıcak, sıcak derken yaz sıcağı 30 derece ve lodos esiyor. Yarına gelecek yağmuru hasretle bekliyoruz.

* Sabah uyanırken, hafta sonundaki yorgun sersem halden uzaklaştığımı hissettim, nekahat dönemini atlatmış gibi bir duygu.
Yeni hafta, rutin işler, yeni olaylar; buradaki çocuğu işe uğurlama, gurbetteki çocuğun kahvaltı ederken anlattığı günlük planını dinleme, gurbetteki yeğenin yeni iş yerindeki ilk iş gününü kutlama, anneye kahvaltıda eşlik etme, kardeşle ısmarlanacak unlar hakkında konuşma...

** Günün hoş saatlerinden birincisinde sevgili bayan E. kahve içmeye geldi. Genel ve önemli olayları irdelediğimiz küçük bir sohbet oldu, arkadaşımı yaz boyu görmemiştim, iyi geldi.
İkinci hoş zaman aralığı, akşamüstü Şulem'le yaptığımız telefon sohbeti oldu. Karşılıklı zincir olayları sıraladık ve bol bol güldük. Çünkü, gülmek en güzeli.
Son olarak küçük dayım görüntülü aradı ve yengemin yaptığı bir portreyi gösterdiler; kızımın resmi!
Çok hoş bir jestti, mutlu oldum.

Gün boyu (Şule'nin dünü yazısına eklediği müzik parçasından yola çıkarak) Çaykovski'nin keman koçertosunun çeşitli yorumlarını dinledim ve sonunda en sevdiğim bir tanesini buraya ekledim. Maxim Vengerov, Sen Petersburg Filarmoni'yle birlikte yorumluyor.



Dip Not:
Kardeşimin ailesinin sevgili kedileri hepimizin kalbindeki Sarma'nın genci ve Bodrum'lusu,

4 yorum:

  1. bu sarmanlar ayrı bir güzel olmuyor mu sence de? bakmaya doyamadım.

    seninle sohbet bana da çok iyi geldi ekmekcim canım. güleriz ağlanacak halimize durumu ama olsun :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeller, gerçekten. Şimdi bizim apartman bahçesine yanaşan bir tanesi var, çocuklar adını "Sedat" koymuşlar! :))
      Seninle sohbet de anımsattığın eski yazı da hepsi, insanın içini ferahlatıyor, sağol, varol. :)

      Sil
  2. Ah bir sarman da benim vardı.... Canım benim.... Görmüş gibi oldum.
    Eseri şimdi telefona attım ve yürüyüşe çıkıyorum ;)
    Burası 11 derece ve yağmurlu, azıcık yollayabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya, severiz onları, tatlı sarmanlar. :)

      Eseri yürüyüşte dinleme fikrin çok iyi, son derece enerjik ve karakterli bir yorum, iyi gelmiştir. :)
      Yağmur olur kabul de, derece 11 yerine 21 daha iyi sanki. Sizin hava biraz abarttı bu sene, nedir öyle?

      Sil

Hoşgeldiniz!