16 Eylül 2021 Perşembe

16 Eylül Perşembe

 Bugün uzun bir gün oldu. Erken başladı, beklemelerle geçti, kolay gelsin dilekleriyle sürüyor.

* Sabah erken yolcumuz vardı, kızım bir senelik master programı için Belçika'ya gidiyordu, onu havaalanına götürdük oğlumla. Hikayesini Ekmekcikız'da yazdım, burada. 
Havaalanından çıkışta, sabah trafiği iyice coşmuş iken, işe gitme yolunun bir noktasında oğlum beni taksi durağına bıraktı, iyi oldu bu manevra, ben eve taksiyle döndüm. 

** Evi, sabah sabah dağıtıp çıktığımız için, uzun süre derleme toplama faaliyetiyle uğraştım. Bir yandan kızımdan haber bekledim, bir yandan Nuh'un Gemisi'ni dinledim. Nuh Cebeci bu hafta seksenlerden bir karışık kaset yapmıştı, romantik pop parçalardan oluşan nefis bir programdı, gençliğimizin arşivi gibiydi.

*** Günün devamında yine kızımın haberleri ve "Allah kavuştursun" dilekleri için arayan arkadaşlarla konuşmalar arasında akşamı bulduk.
Master öğrencimiz yerine yerleşip, günlük hayatına alışana dek aklımın birazı oralarda olacak, sanırım.



Dip Not:
Vee huzurlarınızda  (Sevgili C.'nin arzusuna uygun olarak) Malatya usulü ayva, kiraz, fasulye yaprağı (hepsi aynı usul yapılıyor) küftesi dolu bir tabak.
Fotoğrafı buradan aldım, tıklarsanız tarif de bulabilirsiniz. 

8 yorum:

  1. Güle güle gitsin. Şimdiden Allah kavuştursun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Telefondan birkaç gündür yorum yapamıyorum ama bir daha deneyeyim :)
    Ekmekçi Kız’a yazmaya çalıştım ama galiba olmadı, diyorum ki Allah kavuştursun ve yolu çooook açık olsun! Belçika’da olmasa da Münih’te de bir teyzesi var biliyorsun ;)
    Fotoğraf için de çok teşekkürler yaprak bulamam hatta ayva bile bulamam burada ama farklı mutfakları çok severim! Afiyet olsun tekrar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili C.,
      Biliyorum tabii, ama, bence teyzesi değil, ablası var. Abla olmak daha yakın ve gerekli bence. Çok teşekkürler. :)
      Belli mi olur, belki bir memlekete gelişinde yapraklardan birinin mevsimine denk düşersin, bir yapan olur, olur mu olur! :))

      Sil
  3. ay fotoğrafta gözüm kaldı sanırım :)

    allah kavuştursun kuzum. güzellikler çıksın yoluna hep çiçek kızımızın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Şulem. :)
      Çocuklarımız için ortak dileğimizi dile getiriyorsun. Hepsi için iyilik olsun. :)

      Kısmet artık, bu defa kapısından geçtin, gelecek defa sofrada görürsün belki. :)

      Sil
  4. tersten okuyorum, bazı günleri kaçırıyorum, allah kavuştursun! yolu bahtı açık olsun kızının.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!