30 Temmuz 2021 Cuma

30 Temmuz Cuma

Hava sıcak, akşamüstü biraz esinti çıktı. 
Orman yangınların bir kısmı sürüyor, bitenin yerine yenisi başlıyor. 
Geçen yazın tekrarından fazlasını yaşıyoruz, gelecek sene için şimdiden önlem almak lazım, kim yapacaksa o işleri...

* Sabah 9'la 10 arasında iki kez pazara gittim. Pazar arabası ağır olunca ve bir de boş elime de yük almışsam sonrasında omuzum tutuluyor, kolum ağrıyor. O nedenle iki kez gidip gelmek daha elverişli.

** Pazardan alınanı yerleştirmek, yemek yapmak, haberlere bakıp kahrolmak günün diğer faaliyetleri.
Bir de Ankara'dan Çandarlı'ya doğru yolda olan kızımın selametle ulaşmasını dilemek.

*** Bugün Mozart in the Jungle'ın 2. sezonunu da bitirdim.
Uzun zamandır böylesine merakla seyrettiğim, eğlenceli bir dizi olmamıştı.
Klasik müzik sevenlere özellikle öneririm. Şuraya dizinin ilk sezonundan en iyi müzikli sahnelerin olduğu bir video bırakayım. 
Orkestra şefi Rodrigo de Souza'yı canlandıran ödüllü oyuncu Gael Garcia Bernal'i hayranlıkla izliyorum. 



Dip Not:
28 Temmuz 2018 Cumartesi
O seneki mavi yolculuk bitmiş, Dalaman'dan İstanbul'a dönüyoruz.
Sabiha Gökçen'e doğru alçalırken, bir anda pencereden adalar gözüküyor.
Yetişip çekene dek Kınalı sağda uçak motorunun ardında kalmış bile.

4 yorum:

  1. İstanbul Seyahatlerinde en çok indiğim havaalanı olduğu için manzarayla pek kankayız Sevgili Okul Arkadaşım. Çok özlemiş olduğumu da bu sayede hissetmiş oldum.:) Oyuncuya bayılırım ama bu aralar bende ne dizi ne film.) İzlemiyorum. Kitaplarla aram iyi, sinemaları bekliyorum:) Şu an ise videoyu keyifle izliyorum, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Okul Arkadaşım,
      Bu manzarayla kanka olmamak elde mi? Çok güzel değil mi? :)
      Evet evet, siz bu ara film türünden uzaklaştınız, söylemiştiniz. Hepimiz sığınacak bir dal bulunca ona tutunmayı sürdürüyoruz, dönem bunu getiriyor. Bu aralar ben de kitaplarla seviyeli bir beraberlik sürdürüyorum. :))

      Sil
  2. video şahane. ilaç gibi geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? :)
      Ben de tam bir "diziden çıkamıyorum" durumu var şu sıra. İlgili her şeyini arıyorum, izliyorum.

      Sil

Hoşgeldiniz!