28 Temmuz 2021 Çarşamba

28 Temmuz Çarşamba

Diyorum ki, havanın sıcak oluşunu kabul etmek, yaz depresyonuma karşı iyi bir çözüm oldu. 
Bir de şöyle düşünüyorum, gün gün sıcağı tüketiyoruz,  azar azar gün kısalıyor, gece uzuyor. 
Abartıp, kışın eli kulağında demek de var, o kadarını yapmıyorum.

* Dünkü blog kızları buluşmasının zihnime getirdiği hareketlilik ve hiç şüphesiz saat 16'dan sonra içmiş olduğum bir kahve üstüne bir çay gece uykuya dalmamı geciktirdi. Üstelik sabah cin gibi erkenden uyandım. 
Öncesinde kalkıp yürümeye üşenir gibi oldum, sonra haydi bakalım ayaklandım. İyi oldu, az uykulu az yorgun halim yürüyüşten sonra geçti.

** Öğlene doğru kardeşim aradı, "cadde tarafında işim var, size görmeye geleceğim, nasıl programlayalım" dedi. Dışarıda oyalanmadan birlikte M&S mağazasına bir şeyler bakmaya gitmekle başlayan program, anneme bir süredir istediği yazlık elbise ve tişört almak, kardeşimin işini halletmesi, birlikte sevdiğimiz köftecide yemek yemek gibi, sıcağa rağmen uygun mekanlarda bulunularak yapılan bir etkinliğe dönüştü.
Gerçi eve döndükten sonra on dakika içinde 1 litre suyu içivermişim, karpuz yemişim, kavun kesmişim... Farkında bile değilim, neredeyse. 

*** İş Sanat yayınlarını bildirim geldikçe izliyorum, yaz mevsimine rağmen sezonu kapatmadılar.
Bugün You-tube kanalında Şefin Tavsiyesi bölümde hoş bir sürpriz vardı, izlemenizi öneririm. Burada. 
İzlemediyseniz bu serinin diğer yayınlarına da bakınız, kısa kısa anlatılan çok hoş müzik bilgileri veriliyor, insanın zihninde ampuller yanıyor.



Dip Not:
Şirin mi şirin bir kahve fincanında geldi bugün kahvem.
Bugünün anne kız yemeğinin anısı olsun.

8 yorum:

  1. Kahve sevmeyen biri olarak bayıldım fincana. bu gün memleketimde sıcaktan şikayet etmekten vazgeçtim Malatya kavruluyor bu hafta sonuna kadar buradayım :) kış insanıyım net:) gelsin son bahar ve kış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahan da! Ana-baba memleketime gitmişsin, ne güzel. :)
      Çocukluğumdan hatırlarım, yazlar sıcak olur ve gündüz güneş kavurur. Geceleri fena olmazdı, ama, şimdilerde nasıldır bilemeyeceğim.
      Güzel ve değişik bir mutfağı, özellikli yemekleri vardır, keyfini çıkar bence. :)

      Sil
    2. Güzel bir şehir hele hele kayısı zamanı. Şimdi kayısı kurutma zamanıymış bu sıcaklarda o yüzdenmiş:) burada yakın bir arkadaşım var sık sık geliyorum cidden mutfağı şahane

      Sil
    3. Evet, kayısılar serilmiş kurutuluyordur şimdilerde.
      Afiyet olsun. :)

      Sil
  2. aaa nejatcim canım gelmis is sanata, ne güzel :)

    kahve fincanı çok şenlikliymiş, çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlı bir program olmuş, kısa, öz ve nefis. Hele şarkının barok müzik tarzındaki yorumuna bayıldım. :)

      Han'a gitmiştik. Orada hep böyle tatlı fincanlar olur, bu sefer de şansa bu düştü. :)

      Sil
  3. Fincana ben de bayıldım:) Linkle gittiğim yerde gördğümden de pek memnunum; elbette bir kez daha "Eyyy gidi Taksim Sanat Evi, günleri," dedim, Sevgili Okul Arkadaşım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Okul Arkadaşım,
      Güzel değil mi fincanım? Kahve de güzeldi. :)

      O kadar çok kez "Eyyy gidi o güzel günler" diyoruz ki, biraz içlenir oldum; yeni güzel günler de yaşayabilsek artık...

      Sil

Hoşgeldiniz!