24 Temmuz 2021 Cumartesi

24 Temmuz Cumartesi

Bugün akşamüstü on dakika kadar yağmur yağdı ve gün boyu bulutlu esintiliydi, hava.

* Dün akşamüstü bu sabah yürüyüş yapmak üzere komşum E.cığımla sözleşmiştik. Sabah biraz geç uyandım, önce telaşlandım, neyse ki E. da ancak uyanmış. Böylece saat 8:20'de evlerimizden çıktık.  Çevredeki bütün kedileri tek tek tanıyor E.ciğim, önce apartman bahçesindeki kedicikleri besledi, sularına baktı. Sonra "mahallede bir turlarız"la başlayan adımlar sahile kadar gidip dönerek tamamlandı. 

** Günün en belirgin faaliyeti "The Cuba Libre Story" belgeseline devam etmek oldu. Toplamı 8 bölüm, her biri 45-50 dakika civarında, ben 6.'yı bitirdim. Bölümler hem tarihi akışa uygun gelişiyor, hem konu başlıklarıyla ilerliyor. İlgiyle izliyorum.

*** Artık bayram bittiğine göre tatilciler bugünden itibaren şehre akına etmeye başlar. Özellikle sabah saatlerinde sık sık ambülans sesi işitince, hastalık yine atağa geçti endişesi duydum. Önümüzdeki hafta halimizi ahvalimizi anlarız artık, şu aşılıların sayısı hızla artabilse keşke. 
Bu sabah önüme çıkıveren yeni yorumlanmış eski bir şarkıyla huzurlarınızdan ayrılıyorum, sevgili blogokuru arkadaşlarım. Evrencan Gündüz söylüyor, burada



Dip Not:
Öğleden sonra bir tur daha dışarı çıktım, terziye düzeltilecekleri vermekti amacım.
Mahalledeki yakın mesafe terziler kapalıymış meğerse, uzaktaki bir taneye gittim.
O arayış sırasında bir bahçenin duvarında yeni açmış çarkıfelek çiçeklerine rastladım.
Bakalım meyve de verecekler mi?

6 yorum:

  1. Komşunuz E. ilginç, bir roman karakteri gibi hissetim okurken yazınızı, kitaba ad bile buldum Sevgili Okul Arkadaşım: Bütün Kedileri Tanıyan Komşum. Bir Kübasever olarak belgesel ilgimi çekti doğal olarak ama bu aralar film, dizi, belgesel gibi şeylerle zaman geçirmek istemeyen bir halim var; daha çok kitap ve daha çok yazmak gibi başka anlara taşıyacak bir haleti ruhiye içindeyim. Sanırım tam kurtuluyoruz, artık seyahat eder, hayal ettiklerimizi gerçeğe döndürürüz derken ortaya çıkan sayılar, başta yönetenler olmak üzere bir kısım insanların umursamazlığı coşkumu biraz aşağı çekti:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Okul Arkadaşım,

      Madem roman başlığı böyle oldu, o romanı benim yazmam gerekecek. :))
      Komşum E. çok tatlıdır, "bütün kediler" derken biraz abartmış olabilirim.
      Diğer taraftan E.ciğim gibi, evinde kedi olan insanların, civardaki kedilere de mama verdiğinin pek çok örneğini biliyorum. :)

      Söylediğiniz coşku düşmesi ve bir çeşit umut kırılması hepimizi etkiliyor. Aşı olanlar çoğalsın, aşı olun, aşı, aşı... diyerek dolaşasım var.

      Küba belgeselini bitirdim ve bildiğimizi sandığımız her konuda yine de bilmediğimiz ne çok ayrıntı var, kararına vardım. Ruh haliniz uygun olduğunda bakarsınız belki. :)

      Sil
  2. işte şahane bir çiçek daha! nedir arkadaşım bu böyle, insan saatlerce bakabilir bu güzelliğe sanki!
    kedi sever arkadaştan mahalledeki tüm kedileri tanıyan komşuna bol selam ve sevgilerimi iletiniz lütfen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlarını söyleyeceğim komşuma. :)

      Bu çarkıfelek çok güzeldir, içindeki akrep yelkovan gibi oluşumlar güneşe göre dönüyor, bir de. :))

      Sil
    2. aha! gerçekten mi? ay her güne yeni bir bilgi köşesi gibisin şekerim :P

      Sil
    3. Yeni bir blog mu yapsam? :))

      Sil

Hoşgeldiniz!