23 Temmuz 2021 Cuma

23 Temmuz Cuma

Sonunda dün gece rutubetsizdi, rahat nefes aldık, ferah ferah uyuduk.

* Sabah 7:30'da yürüyüşe çıktım, sokaklar boşken sakin sakin yürüdüm. Bu sabah sahile kadar inmedim, genişletilmiş bir mahalle gezmesiyle yetindim. İyi ki de öyle yapmışım, eve yaklaşırken pazarın kurulduğunu gördüm. Gerçi tek sokakta ve az satıcıyla açılmıştı, ama olsun. 
Yürüyüp döneceğim nasılsa düşüncesiyle yanıma az para almışım, olanıyla domates, salatalık, semizotu filan aldım, elimdekileri eve bırakıp biraz daha para alıp bir kaç parça daha aldım, iyi oldu.

** Kuşluk vaktiydi, bayram oturmasına kardeşime gittik, Z. ablacığım da geldi. Bu defa sivrisineklere karşı önden tedbirimizi aldık, terasta oturmadan önce ilaç sürdük, tütsü yaktık. Yemek yedik, çay, kahve içtik,  sohbet ettik derken akşamı bulduk bile.

*** Belgeselcilik dün gece de sürdü. 
Dün izlediğim "Küba ve Kameraman" belgeselini önerdiğim bir arkadaşım, başka bir Küba belgeseli önerdi. "The Cuba Libre Story" linkini hemen ekliyeyim.  
Küba'yı İspanyollar tarafından ilk işgal edildiği zamandan bu güne anlatıyor. Dün iki bölüm izledim, devam edeceğim, hiç haberim olmayan bilgiler edindim. Tarih, kastım gerçek tarih yazılı olan resmi tarih değil,  çok değerli bilgiler ve dersler içeriyor. 



Dip Not:
Sabah yürüyüşünden bir sürpriz,
Bizim mahallenin narları olgunlaşmaya başlamış! 
Ne çabuk, daha dün çiçek açmışlardı.

2 yorum:

  1. bayramda hava nispeten iyiydi değil mi? bu hafta sıcaklar bastıracak sanki di mi? pof :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, maalesef yeni sıcak dalgası geliyor. Tam bize göre! :((

      Sil

Hoşgeldiniz!