22 Haziran 2021 Salı

22 Haziran Salı

Bugün yaz geldi hissini yaşadım, bu mevsim ilk sanırım.. 

* Dünü yazarken "deniz yoluyla karşıya geçtim, yaşasın" heyecanıyla gündönümü olduğunu, en uzun günlerde olduğumuzu unutur gibi olmuştum.
Gerçekte unutmadım, bir kaç sene üst üste birlikte 21 haziran kutlaması diye bir ritüel icat ettiğimiz  Bayan D. ile görüşemesek de konuştuk, birbirimize güzel yaz mevsimi diledik.
Burada olan, okuyan tüm arkadaşlarımı da güzel anılarla dolu bir yaz mevsimi diliyorum.

** Bay Evet / Yes Man isimli bir film izledim, Jim Carrey oynuyordu. Film 2008 yapımı, epey eskimiş sayılır, ama konusu taze bence.  Fazla bir şey beklemeden güldük eğlendik diyeceğiniz filmlerden.
Aşkın 100 Günü filminde izlediğim Zooey Deschanel ve Bradley Cooper diğer oyunculardandı. 

*** Akşamüstü sokağa çıkıp bir saat yürüdüm, dönüşte kısa bir market alışverişi yaparken, Leyla ile gözgöze geldik. Ehh, dedim zaten aklımdaydın, hadi sen de gel! Bir kırmızı bir rose alışveriş torbasına atladılar. Evde, soğumaları için buzdolabına yerleştirdim. Şimdi uygun bir zamanda...
Bu akşamüstü keşfettiğim bir içeçeği yazarak, günü kapatıyorum; buz gibi maden suyunun içine bir likör kadehi kadar vişne likörünü ekledim, sonuç mükemmel, öneririm. 

 


Dip Not:
Uzun günlerin şerefine, yaz balkonunun olmazsa olmazı,
Mis kokulu fesleğen.

6 yorum:

  1. Selam likör maden suyu hikayesini ben de yapayım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harareti almak için birebir, seveceksiniz eminim. :)

      Sil
  2. evet güzel bir yaz olsun, hepimiz için :)

    ooo leyla(lar) da alınmış, şimdiden afiyet olsun.

    istanbula dönünce ilk iş maden suyu likör kombinasyonunu deneyeceğim. eminim güzel olacağına :)

    fesleğen yaz mevsiminin en naif, en sevdiğim çiçeklerindendir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leylalar soğuk içilsinler diye bekliyorlar, artık ne zaman kısmet olacak, bakacağız. :)

      Sen geçen hafta geldiğinde aklıma gelseydi keşke, yapardım hemen, yeni keşfettim. ;)

      Fesleğensiz yaz, eksik kalırmış olmazmış gibime geliyor.

      Sil
  3. Leylalardan bir kadeh de Leylak için iç Sevincim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçmem mi Nurşenciğim, tabii ki, şerefe diyeyim şimdiden. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!