20 Haziran 2021 Pazar

20 Haziran Pazar

Bu sabah güneşli ve kaç gündür yağan yağmurların sonucu olarak buharlı bir hava ile güne başladık. Sonra biraz bulut oldu, akşamüstü tekrar güneşe döndük yüzümüzü.

* Bugün nezlemi geçiriyorum konulu tembellik günündeydim. Azıcık  egzersiz yaptım, iki kap yemek yaptım, biraz haber baktım, hepsi bu.

** Öğleden sonra, Babalar Günü kutlaması yapacağım aile büyüklerini aradım, biraz telefon sohbeti yaptık. İnsanlar yaşlanınca ne vesileyle olursa olsun, aranmaktan çok mutlu oluyor, bugün bir kez daha anladım.

*** Kalan zamanda Ben de Özledim'in son iki bölümünü izleyip, bitirdim. 
Ekipten ayrılmak, arkadaşlarımdan ayrılmak benzeri hüzün verdi. Abartıyor muyum? Sanmıyorum.  Oyuncuların her biri farklı zamanlarda işlerini izleyip beğendiğim kişiler.  Senaryo absürd filan ama, malum gerçekleri söylemenin bir yolu onları farklı bir boyuta sokmakla olabiliyor. Dolayısıyla, sayelerinde nezle günlerimi gayet keyifli şekilde geçirmiş oldum.
Buraya, dünden beri aklımda dönen kapanış jenerik müziğini bırakayım; elektro bağlamayla "dağılma" müziği. 



Dip Not:
Hıdırellez gülümün ikinci nesli başlıyor.  🧿

4 yorum:

  1. evet yahu, ben de aynı hisler içindeyim, özellikle 103 bölüm leyla ile mecnun arkasından 13 bölüm ben de özledim derken evin bir tarafından diğerine ismail abi diye bağırmamak ya da ozan "anne" diye seslendiğinde "hoooop" dememek için zor tutuyorum kendimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten İsmail Abi'nin böyle bir etkisi var insanın üzerinde. Ya da belki Serkan Keskin'in içten oyunculuğunun etkisi var. :))

      Sil
  2. Ben leyla ile mecnuna başladım :)))
    Zamanında biraz izlemiştim ama çok bişey hatırlamıyormuşum :(
    Ama onca bölüm nasıl biter hiç bilmiyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz seyredip bazı şeyleri hatırlarsan, hepsini bitirmeye uğraşmadan bırakabilirsin belki de, çünkü, leyla ile Mecnun'un yeni bölümleri çekiliyor ve yakında yayınlanacak. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!